Translater

teller

vrijdag 21 november 2014

Wie wil er graag aan de slag als SU Demo ...hier een super kans ;-)


Dit bericht wou ik even met jullie delen voor een lieve SU dame waarbij je dan in het  team gaat komen en die zal je hierin zeker heel goed zal  kunnen helpen ;-)

Ik zou zeggen neem contact met haar op en geniet van de mooie spulletjes van SU die je natuurlijk ook bij haar via een workshop kunt bestellen ;-)
stampinmetpriskilla@hotmail.com




GEWELDIGE ACTIE voor nieuwe demonstratrices!!!
Stap je komende week in als demo, krijg je maar liefst 25% korting op je starterskit, je betaalt dus geen € 129,-- maar € 96,75 en je mag gewoon voor € 175,-- uitzoeken!! Daarbij krijg je ook nog eens 5% extra over je omzet in december!
Heb je altijd al getwijfeld, dan is nu het moment om de knoop door te hakken en aan een nieuw avontuur te beginnen. Ik ga je daarbij natuurlijk helpen!
Bij interesse en/of vragen kun je mailen naar .....    stampinmetpriskilla@hotmail.com

Bedankt voor t kijken , liefs Rosita 

2 opmerkingen:

  1. Wat SU-per lief van je om dit op je blog te zetten!! Dank je wel!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me prima geschikt voor jou, Zusje! (-_0)
    Ik kan me niet binden. Helaas!
    Liefs, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita