Translater

teller

zaterdag 29 november 2014

Steampunk memobord



Weer lekker gespeeld met t mooie MDF van Let's get bizzee .

Was dringend toe aan een nieuw memobord en jaaa wat  kan ik dan beter doen dan er zelf in gaan bewerken in de stijl die helemaal bij mij past ;-)







Ik ben begonnen met t memobord  te verven  met de super fijne creall top deco acryl verf .
Heb zelf de kleur  voor het frame gemengd ..zoooo gemakkelijk kloddertje voor kloddertje ;-)

De verf heb ik met een sponsje aangebracht zodat er wat reliéf op t hout komt en het niet te glad is .

De ondergrondplaat is gedaan met de schoolborden verf van creall.

Dit alles heb ik goed laten drogen .

Daarna heb ik er met zwarte archivalinkt de afdrukken van de bladeren stempel opgezet .
Deze even gedroogd met de heattool .

De stempelafdrukken  van de stipjes zijn gezet met de metallic verf van creall  , oook dit weer even gedroogd met de heattool .

Toen heerlijk aan het neuzen gegaan in metaal lade en daar heeeeeeeel veel moois uitgezocht om dit memobord te kunnen pimpen ;-)

Alles goed vastgezet met Tacky glue .

Ook dit weer laten drogen en klaar was mijn nieuwe bord ..ben er helemaal blij mee ;-)

 Dit  memobord en nog veeeeeeel meer super leuke let's get bizzee artikelen zijn te koop bij :             

Bedankt voor t kijken , liefs Rosita 




5 opmerkingen:

  1. Ziet er echt mooi uit, Roosje en een prachtige kleur heb je gemengd!

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee, hij is prachtig! Hier komt het regelmatig voor dat de mannen iets opmaken en het niet doorgeven en ik dus mis grijp, dan is een memobord een uitkomst, alhoewel ik betwijfel of ze zich daaraan houden :P.

    Groetjes, Priskilla

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Rosita, dat zie ik ook wel zitten. Ik heb nog een busje van die bordverf dat nog niet gebruikt is. Tot de volgende keer.

    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi , wat maak je toch mooie dingen. En zouden meer uren in een dag moeten zitten hihi

    Heidje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf nieuw memobord! Mooie kleurencombi en mooie materialen, ziet er weer heel goed uit.
    Veel memoschrijfplezier!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita