Translater

teller

zondag 9 november 2014

Poison ...



OOOOOOOOOOOO ja creepy , eng , griezelig is zo mijn ding hahahah .
Een hele tijd geleden kreeg ik van mijn kleine vriend Daan een leeg pepermunt blikje met de woorden Rosietje hier kun jij vast wel weer iets moois mee gaan doen en OOO wat had Daan weer gelijk hahahah


Korte beschrijving :

blikje zwart geschilderd met Creall top deco verf .
papier bewerkt met stempels , versamark en embossingpoeder .
mos onderin  het blikje en wat in t deksel
parfum flesje gevuld met BLOED ;-)
griezelboekje erbij gemaakt , doodskop  erop 
het en der wat dikke spinnen  hoort er zo bij ;-)

Wat ben ik wijs met mijn creepy poison blikje hihihi.










De versamark  en embossingpoeders zijn te koop bij : kicostamps



Bedankt voor t kijken en ALLE leuke reacties op mijn blog ;-)
Ben ZOOOOOOOOOOOO blij met jullie hahaah

liefs Rosita 

4 opmerkingen:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita