Translater

teller

maandag 3 november 2014

Pretty Lady

Wat is t toch heerlijk dat ik mijn ei kwijt kan in mijn hobby.
Soms schop ik even overal tegenaan  en als ik dan even mijn freubelkot in ga en daar  lekker even aan de slag kan met mijn freubelspul is de hele wereld weer goed  geen psychiater voor nodig  whahaahah.

Dit vlaggetje  van Let's get Bizzee lag mij al een paar dagen aan te kijken ..zo van .... ga  je nu eens eindelijk iets moois van me maken of hoe zit dat hihihi .






Als eerste heb ik t hele vlaggetje zwart geverfd met de Creall verf van Craftemotions.
Daarna een vel zwart cardstock in een  embossingmal gegaan en dit door  de press boss van Nellie Snellen gehaald .

De mooie embossing ondergrond bewerkt met Inka Gold blauw en zilver .
Bloemen en vlinders  gestanst deze ook weer geeembost en een aantal zwart gelaten en de rest ook weer met inka gold bewerkt .



Een mooi vintage plaatje uit de fotodoos gehaald  en 
alles op t vlaggetje geplakt , her en der nog een klein pareltje erbij ,  lintje door de gaatjes  zodat t op te hangen is en  ik ben  weer lekker even bezig geweest .

De leuke vlaggetjes van let's get bizzee  , inka gold ,  embossingmallen en nog veel meer leuks  zijn te koop bij  :  scrap4fun

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne maandag toe , liefs Rosita 

7 opmerkingen:

  1. Jij hebt de vlag uitgehangen op deze maandag. WT is dit mooi geworden Rosita. Gaaf met het zwart. Xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei schon, heel mooi Rosita. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooo hij is weer super gaaf Rosita

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi gedaan super zo jij dat allemaal doet.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Rosita !
    En klopt helemaal hoor, knutselen is de beste therapie !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MOOI Rosita!
    Mooie kleurencombi met zwart, blauw en zilver, mooi plaatje waar het rode kleuraccent het hier zo goed doet.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige nostalgische creatie: Pretty Lady. Hier hou ik van!

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita