Translater

teller

donderdag 20 november 2014

Nature


Lekker aan de slag geweest met mijn Panpastels ;-)





Deze keer een nature kaart met olifanten gemaakt .
Was mijn stempellades eens aan t door neuzen  is soms wel eens  leuk ahaha , toen ik deze mooie olifanten stempel tegen kwam en meteen wist ik wat ik ermee mee wilde gaan doen .
Dit moest een Panpastel kaartje gaan worden ;-)

Als basis heb ik een wit dcp stempelpapier gebruikt.
Daarop heb ik 3 verschillende ronde rondjes masking tape geplakt.

Ben een ondergrond gaan sponsen met de volgende kleuren :
280.3 Orange Shade 
680.3 Bright Yell. Green Sheda
250.3Diarylide Yellow Shade 
660.8 Chrom . Ox . Green Tint 
580.3 Turquoise Shade
430.5 Magenta 

Daarna heb ik er de rondjes  masking tape afgehaald en je ziet de ondergrond is gewoon wit gebleven .
De hele kaart even gefixeerd en daarna zijn de stempel afdrukken van de grasjes , boom en olifanten erop gezet met zwarte archival inkt .

De olifanten heb ik nog even ingekleurd met 
820.3 Neutral Grey Shade 

Nog een keertje gefixeerd  , t kaartje even gemat op een zwart cardstock , de randjes wat ruw gemaakt .. en klaar was ook dit kaartje weer ;-)
Wat ben ik HAPPY met mijn panpastelletjes hihihihi .

De panpastel, archival inkt en t dcp papier zijn natuurlijk te koop bij : kicostamps

Bedankt voor t kijken , 

liefs Rosita 

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Leuke olifanten en mooi die lucht zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer leuk gedaan, Zus! Vooral die 3 zonnen/manen zijn boeiend! :)
    Liefs, Je grote zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt!! Mooi zo die lucht met de Panpastels (ik heb er nog nooit mee gewerkt en ga er ook niet aan beginnen, anders heb ik weer een verslaving erbij ;P).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de olifanten super. Erg gave stempel. Je kaart is prachtig en super met de takken er bij. Hoort zo echt bij deze slurfen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeel mooi Rosita. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat soort kaarten bedoelde ik nou hij is super mooi geworden gr henny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita