Translater

teller

zaterdag 15 november 2014

Challenge kaart voor t panpastel blog voor november kleurenopdracht


Met deze kaart doe ik mee aan de november challenge van t panpastelbnl blog
Wil je ook meedoen , klik dan even op de link ;-)







 Dit is mijn kaartje met de PP tjes dat ik jullie vandaag mag laten zien . Ik raak steeds meer verslaafd aan de Pan Pastels wat oooooo wat kun je er toch een geweldig leuke dingen mee doen ;-).

Dit kaartje heb ik als volgt gemaakt: 
Het papier wat ik gebruikt heb is wit DCP stempel papier.
Doordat het redelijk glad is werkt t heerlijk met de PP tjes.
Als eerste heb ik een hele lichte ondergrond op de kaart gemaakt door de nummers:
270.8 Yellow Ochre Tint
 en 250.5 Diarylide Yellow heel zachtjes vegend over de kaart aan te brengen.

Daarna heb ik met versamark (dit is een transparante vette inkt) een stempelafdruk van een mooie bloem en de teksten erop gezet (helaas weet ik niet welk merk dit is).
Deze afdruk heb ik ingekleurd met met de kleuren 
680.3 Bright Yell. Green Shade voor de takjes en de bloem
met de kleuren 580.3 Turquoise Shade en 520.5 Ultramarine Blue daar heb ik ook de teksten mee gedaan.

 Daarna de teksten nog een keertje met grijze menento gestempeld. 

Voordat ik de kaart gemat heb ,heb ik deze even met Artist Soft Fixative fixeerspray bespoten zodat de kleuren niet meer uit kunnen vegen of doorlopen als je kaart in de handen pakt. De kaart gemat op een zwarte cardstock en deze weer gemat op een groene kaart waarop ik nog eventjes de tekst gestempeld heb. 

Wat heerlijk toch om zo lekker bezig te kunnen zijn en dan zo'n gaaf resultaat te krijgen ;-). De Pan Pastels en de fixeerspray zijn te koop bij : www.kicostamps.nl


Deze kaart hebben jullie heeeeeeeeeeeeeel lang geleden al eens voorbij zien komen hahah maar ik vond m zo mooi voor de challenge dat ik m daar nog een keer voor ingezet heb ;-)



 Bedankt voor t kijken en tot de volgende keer ,lieve Groetjes Rosita

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Die bloemenstempel vind ik nog steeds heel leuk! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne, leuke toffe kaart
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Rosita. Leuk idee die dubbel gestempelde teksten!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een mooie kaart, Zus. Die stempel is ook wel een dotje.
    Knuf, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En grappig met die dubbel afgedrukte tekst.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita