Translater

teller

dinsdag 11 november 2014

creepy koffiemolen

Hihhihi bloed kruipt waar t niet gaan kan ;-).


Mijn vriendinnetje Jeanny is dol op t blad hobbyjournaal en daarin had ze een patroontje gevonden van een kleine ouderwetse  koffie molen .
Wat een gaaf idee van haar om dit te gaan maken ;-).
Maarja mij kennende wordt  dat  niets liefs en schattigs zoals t voorbeeld maar t wordt  CREEPY  hahah.










Zo gezegd zo gedaan ;-).
Eerste keuze welk papier ...yessssssss creepy halloween een lade vol dus kom maar op ahahah.
2 vellen dubbelzijdig  30x30 meer dan genoeg voor dit mooie werkstukje .
Oranje met doodskoppen en zwart met spinnenwebben.
De basis is een doosje van ongeveer 10 bij 10 gemaakt , van t oranje papier , daarna een passende deksel gefabriekt in t spinnenweb design en daar vooraan een klein flapje gemaakt zodat je t doosje gemakkelijk open kunt maken is wel handig natuurlijk ;-).
Daarna 2 maten rondjes gesneden , daar een klein doosje gemaakt zodat t wat hoogte krijgt  en hiervan de randen weer beplakt met contrasterend papier .
De rondjes op t dekseltje op elkaar geplakt .
3  strookjes papier gesneden  , deze op elkaar geplakt en daar de draaihendel voor de koffiemolen van gemaakt.
Dit vastgezet met een split pennetje op t kleinste rondje en op de rand van de draaihendel een kleine doodskop kraal als handvat ;-)

Voorop  een zwarte cardstock reep gesneden , daarop weer een kleinere oranje , daarop weer een zwarte strook  dit dient als laatje , en als extra versiering heb ik daar weer 2 oranje tags en de doodskop sticker opgeplakt. Dit geheel is verhoogt met 3d tape op de voorkant van de koffiemolen geplakt
Als finishing touch een mooie grote spin bovenop de hendel van de koffiemolen en een kleintje voorop .

YAHOOOOOOOOOOO ik ben er HAPPY mee hihihihih .

                           Bedankt voor t kijken ... liefs Rosita 



6 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit Karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaqaaah die spin, jakkes die is echt creepy

    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi op en top Rosita. Prachtig werk
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf Rosita! Die spinnen zijn zo leuk, vooral die bovenop.
    Ben heel benieuwd wat er wordt gemalen als je aan de molen draait ......
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa was super leuk om samen te maken Rosita.
    Alleen kreeg ik telkens de haartjes op mijn arm omhoog staan bij elke spin die erop kwam of ik zag liggen op je tafel haha. Maar voornaamste.... We hebben samen genoten ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook heel erg gaaf! Ik zal Berry jouw blog eens laten zien, wedden dat hij ook heel veel mooi vindt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita