Translater

teller

maandag 3 januari 2011

yellow flower

Voor jullie allemaal een heel gezond ,gelukkig ,liefdevol en heel creatief 2011 toegewenst.
Ik heb geeeeen goede voornemens gemaakt voor dit jaar want ik weet bij voorbaat al dat ik die morgen toch weer vergeten hahahah .
Wel ik heb bedacht dat ik ga proberen om lekker veel kaarten en werkstukken te maken en die dan ook meteen hier op t blog te laten zien zodat jullie er ook van mee kunnen genieten ,goed idee van mezelf he ;-))
Meteen aan de slag gegaan en dit kaartje erop gezet .
Ik heb dit een tijdje geleden al gemaakt ,mooi op de foto gezet en .....tja dat was t dus ..helemaal vergeten te plaatsen ..oooooo soms is mijn geheugen zomaar ineens foetsie ;-))
de stempel is van StampinUP en de afdruk is ingekleurd met distressinkt .

bedankt voor t kijken ,ik wens jullie een fijne dag toe ,
groetjes Rosita


1 opmerking:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita