Translater

teller

dinsdag 18 januari 2011

Best wishes


Ik heb een nieuwe speeltje ...nou ja 1 nieuw speeltje ?
Beter gezegd 40 nieuwe speeltjes .
Ik heb de nieuwe Aquamarkers van letraset en ben daar heerlijk mee aan het freubelen gegaan !
Wat zijn ze FIJN!!!!!
Heerlijk om mee in te kleuren ,mooie kleuren en super gemakkelijk om te mengen .
Ik ben er helemaal wijs mee hahahahah .
Dit kaartje is gemaakt op gewoon wit correspondentie kaarten papier .
Ik ben er druk mee bezig om t nog op andere soorten papier uit te proberen en tot nu toe lukt t goed op gewoon wit stempel papier , en 190 gram aquarel papier ,op 300 gram aquarel ben ik nog aan t proberen ,daar trekt de kleur iets sneller in en ik heb al geleerd dat ik dan heeeeeeel snel moet kleuren ...t luie zweet gaat er dan wel uit ,das weer een voordeel hahahah .
Het is genieten om zo lekker te kunnen 'freubelen .

de markers zijn te koop op : www.beashobbyplaneet.nl



zo nu snel weer verder met kleuren ...de resultaten zal ik jullie hier de komende dagen wel laten zien .

bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita

2 opmerkingen:

  1. Hallo Rosita,

    Dit ziet er erg goed uit.
    Ik begrijp dat jij er tevreden over bent.
    Ze kunnen niet wachten op de workshop die jij gaat geven.

    Bea

    www.beashobbyplaneet.nl
    www.beashobbyplaneet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en veel plezier met je markers!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita