Translater

teller

donderdag 20 januari 2011

2 Vlinders ...vrij en blij ;-)


Vandaag hier lekker mee bezig geweest !
Geen idee welk merk stempel dit is ,ik heb deze ooit eens 2 de hands van iemand overgenomen maar ooooooooo wat vindt ik hem mooi ;-))
Weer lekker zitten kleuren met de aquamarkers .
Heerlijk ontspannen , en t gaat zo gemakkelijk !
Stempel afdruk is gezet met stazon op 300 gram aquarel papier ,wel snel door kleuren want t trekt er heel snel in maar ontzettend leuk om te doen .
Gemat op een mooi donkerrood cardstock en dan een oud paarse kaart eronder en zie daar ....
2 vlinders ....vrij en blij ;-))

ik wens jullie een fijne avond toe en ga weer lekker verder met kleuren ;-)

Groetjes Rosita

de aquamarkers zijn te koop bij : www.beashobbyplaneet.nl


3 opmerkingen:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita