Translater

teller

vrijdag 14 januari 2011

Twingo is een klein boefje


Twingo is inmiddels 3,5 maand oud en een waanzinnig lieve pup .
Hij is dol op de kat , danst voor de konijnen kooi rond en geeft t konijn kusjes en speelt met onze andere hond ...helemaal geweldig om zo weer een klein mormeltje in huis te hebben. En kijk nu toch eens hier ....tja ook daar zijn mooie gebreide sjaals ook heeeeeeeeeeeeel erg leuk voor ;-)))
Ik hoef maar ergens een sjaal neer te leggen of over een stoel te hangen en Twingo heeft m al te pakken hahaha .
Wel leuk om daar zo weer een foto van te kunnen maken en van mij mag hij er zoveel mee ravotten als hij wil ..ik geniet van mijn kleine honden kind en wou jullie ook even laten meegenieten ;-))

groetjes Rosita


4 opmerkingen:

  1. Nou hier geniet ik ook van Rosita!!!
    Groetjes Bea Wagenvoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah echt een ondeugendig ding is Twingo, ik zie nog die keukenrol door je hok gaan hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rosita,
    Wat een poepie die Twingo. Je hebt weer veel mooie dngen gemaakt. Ik zelf ben net weer een week thuis na in totaal 15 weken opname in ziekenhuis/verpleeghuis en revalidatiecentrum. Heel langzaamaan gaat het wat beter. Blij in ieder geval weerthuis te zijn en vanuit hier verder te kunnen revalideren. HEt heet Dermatomyositis wat ik heb. Als je wilt kun je het een keer googlen. Langzaamaan maak ik af en toe ook weer een kaartje dus dat is weer positief. We komen elkaar wel weer eens tegen als ik weer wat stappen verder ben.

    Lieve groetjes Margaret van der Steen.

    ps ik probber je blog een beetje te blijven volgen. Ziet er mooi uit trouwens. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita