Translater

teller

vrijdag 7 januari 2011

A true friend

Zo ook dit kaartje even showen. Ik heb eens eventjes foto's gemaakt van alle kaarten en werkstukken die er de afgelopen maanden uit mijn handen zijn gekomen en ga deze de komende tijd eens mooi op mijn blogje zetten zodat jullie daar misschien weer inspiratie van opdoen of andere ideetjes ermee uit gaan werken ...stel je toch toch eens voor dat er wat leuks bijzit hahahah .

Op deze kaart is de tekst gezet met memento inkt( de tekst is van teresa collins) ,daarna erover gepoetst met distressinkt .Mooie stoffen brads erbij ,en dan matten op zwart cardstock . Bruine ondergrondkaart ,tekst friendship van heroarts erop zetten ,lintje door t kaartje heen en ...........klaar is t dan weer .
Tja zo blijf ik lekker bezig denk ik dan maar ;-))

De regen komt hier met bakken de lucht uit dus ik ga mijn dag vandaag maar eens mooi doorbrengen in mijn hobbykamertje,
ik wens jullie een fijne dag toe ,

groetjes Rosita


1 opmerking:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita