Translater

teller

zaterdag 21 maart 2015

tis lente ...dus ......opruimen ;-)







Okeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb weer de kolder in mijn kop hahahah . Ben aan t opruimen geslagen ... en ooooo wat komt er veel tevoorschijn ;-)
Wat ik aan t opruimen ben hoor ik jullie denken ??
Nou mijn Freubelkot , de berging oftewel mijn  hobbyinloopkast  en de zolder ;-) Zooooooooooo GIGANTISCH veel hobbyspullen staan daar  tis gewoon ONVOORSTELBAAR !! Nu freubel ik al meer dan 20 jaar dus tja een wonder is t eigenlijk niet dat er zoveel staat haahah maar dan toch ...jeeeetje nog aan toe waar ben ik aan begonnen ;-). Ben gisteren met de hobbyinloopkast begonnen , tis maar een klein hokje hoor AHUM... 5 bij 3 meter hihihi . Daar alvast GIGA veel kisten , dozen en tassen uitgehaald om dat eens goed door te neuzen en te kijken waar ik nog ECHT mee aan de slag wil ..en kan ivm mijn handjes .  Alles waarvan ik maar denk .. jammer dat lukt me niet meer gaat meteen in een doos met opruiming erop .
Nu ben ik daar waarschijnlijk wel een paar maandjes zoet mee voordat ik echt ALLES uitgesorteerd heb maar och ik hoef me dan ook weer eens niet te vervelen denk ik maar hahah . Nu ben ik van plan om in Juni een keertje een hobbyverkoop dag hier thuis te houden en gewoon de garage  en tuin vol te zetten met alles wat ik de verkoop ga  gooien ;-) Denk daarbij aan bv Heeeeeeeel veel  kralen , duizenden vellen scrapppapier van 30x30 , heel veel stempels op hout , clear stempels , unmounted stempels , inkten , verven , embellischments,embossingpoeders ,  stickers 3 d vellen  , mini albums , scrapalbums , project spullen , zoals , lijsten , kisten , letterbakken , panelen , doosjes , en noem maar op . Dan liggen er  nog een of 2 kisten vol met gipsmallen . 2 dozen keramiek , heel veel lint , giga veel cardstock, stansjes waar je mee kunt kunt snijden en embossen , OOO je kunt t zo gek niet bedenken of t ligt hier ;-) Ik kom iedere doos weer wat nieuws tegen ;-). Zo nu weer snel verder met ruimen want t is me toch een BENDE hier ahahah . Ik geef nog wel een gil wanneer ik de verkoopdag hier thuis ga houden ..euh als daar tenminste belangstelling voor is ???


Dit is een heeeeeeeeeel klein gedeelte van wat ik uit aan zoeken ben hihii




Doeiii . liefs Rosita 

4 opmerkingen:

  1. Hahaha, zus, dat wat je laat zien is waarschijnlijk mijn HELE voorraad!
    Wat heb jij veeeeeeel!
    Liefs, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Rosita, dat is een aardige verzameling. Wat heerlijk om door zo'n collectie te kunnen rommelen. Al kan ik begrijpen dat je onderhand ook niet meer weet wat je allemaal hebt. Zelf ben ik ook al zo'n 20 jaar bezig (ik was er vroeg bij) dus ook hier staan de nodige kisten en dozen. Veel succes met opruimen. Wie weet misschien dat ik juni de opbrengst kan komen bewonderen. Weet alleen niet of het haalbaar is, want ik weet niet waar je woont. Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke , ik woon in Uden (noord brabant )
      Het is inderdaad een mooie verzameling ahahah maar nu gaat er toch echt ruimte gemaakt worden . Weet wel precies wat ik heb dat zeker wel hahaah maar t staat zoooooooo vol ;-) En door de beperkingen aan mijn handen zijn er verschillende hobby's die ik helaas niet meer kan doen , dus ... die mogen allemaal WEG ;-) Mochtj e graag mijn adres willen hebben dan kun je me evt toevoegen via fb ;-) groetjes Rosita

      Verwijderen
  3. Hoi Rosita, dacht dat ik veel had....maar als dit een klein gedeelte is haha.......hoe moet het totaal er wel niet uitzien? Een hoop werk maar geeft weer ruimte he .......liefs Mirandax

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita