Translater

teller

woensdag 4 maart 2015

Even tijd voor ...


Even tijd voor ....een teken van leven ;-)


 .                             
Het is de laatste tijd behoorlijk druk geweest  hier en de komende  4 weken  hoef ik me ook niet te vervelen ;-)

Ben druk bezig met voorbeelden maken voor een demo met joy artikelen  ..zo gaaf ;-)
De nieuwste stempels , papier blokjes , chalks , inkten , stempellinnen  en craftpapier oooooo wat ben ik me ermee aan t uitleven hahah .
Dus .....helaas even geen tijd voor blogberichtjes maar ...
als de demo geweest is  heb ik heeeeeeeeeel veel wat ik hier weer lekker aan jullie kan laten zien .

Dus maak je borst maar nat ;-)
Komende zaterdag lekker met 4 vriendinnetjes de knotsgekke kaartendagen onveilig maken ook daar kan ik  heerlijk  los gaan hahah .
Daarna nog 5 daagjes een lieve vriendin hier te logeren en dan is t gedaan met de pret ...dan komen er een aantal drukke weken aan maar ooo dat is geen straf ...dat zeker niet ;-).

Dus jullie zien me over een paar weekjes weer met heeeeeeeeeeel veel nieuwe werkjes ... tot dan .. 

liefs Rosita 


3 opmerkingen:

  1. Succes. Ik wacht rustig af.
    Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk drukke creatieve tijd heb je voor de boeg
    heel veel plezier op de KGKD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt erg goed Rosita! Ik ben benieuwd. Zo te lezen alleen maar leuke dingen voor de boeg. Veel plezier zaterdag! Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita