Translater

teller

zondag 15 maart 2015

challenge panpastelblog

Hoi Hoi ..

Jaaaaaaa ik weet t ..deze kaart hebben jullie heeeeeeeeeeel lang geleden al eens een keertje gezien hahah maar ...........
met deze kaart doe ik mee aan de challenge voor het  panpastelbnl blog  ;-)

 Ik heb weer een kaartje 'gefreubeld ' met de super fijne PanPastels . 
OOO als ik daar eenmaal mee bezig ben,  dan is het toch wel heel erg moeilijk om weer met wat anders aan de slag te gaan ;-). 
Het kaartje is volgt gemaakt.:
ik ben begonnen met een ondergrond te maken door met een zacht sponsje de volgende kleuren aan te brengen 
250.8 Diarylide Yellow Tint , 
250.5 Diarylide Yellow  
560.8 Phthalo Blue Tint.


Daarna heb ik de stempelafdruk van de bloemen gezet met versamark en ben met een heel fijn softt tooltje de afdruk in gaan kleuren. 
De stengels met 740.5 Burnt Sienna en 740.3 Burnt Sienna shade. 
De bloemen zijn gedaan met 430.1 Magenta Extra dark en 430.3 Magenta Shade. 

Daarna een mooie tekst erbij gezet met Memento grijs. 
Als laatste het kaartje gemat op een mooie magenta kleur kaart en toen was ik er eigenlijk wel heel erg happy mee ;-).

De gebruikte inkten en de panpastel zijn te koop bij : webshopmargo

 Bedankt voor het kijken en graag tot een volgende keer, groetjes Rosita

4 opmerkingen:

  1. gezien of niet gezien, hij blijft supermooi!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft een mooitje hoor, zus! Die stempel is ook wel gaaf.
    Kus, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de PP's! En heel mooi door zijn eenvoud.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita