Translater

teller

vrijdag 20 januari 2012

So sweet



Soms moet je even uit je comfortzone zoals ze dat zo mooi noemen hahaha .
Nou volgens mij is mij dat met dit kaartje aardig gelukt.
Als eerste het lieve uilskuikentje gestempeld en dit ingekleurd met stift.Daarna de vlindertjes gezet en deze ook weer ingekleurd .Blauwe blokjes ondergrond op het papier gezet en zo ook de zwarte stipjes.De tekst gezet en deze ook even ingekleurd.Hoekjes van de kaart afgerond en dit daarna op een rose kaart gezet .Dit geheel weer op een rood design papier geplakt en de bloemen erop vastgezet.Dit geheel weer op een licht blauwe gemarmerde kaart gezet en toen was ik zomaar ineens klaar ;-)
Weer eens iets heel anders maar wel heel erg leuk om te doen.
Ik wens jullie een fijne weekend toe , groetjes Rosita

1 opmerking:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita