Translater

teller

maandag 11 augustus 2014

Kijk eens oma ik heb lekker ook geverfd ;-)

Hahaahahah wat is t toch leuk als  Guusje eventjes langs komt ;-)
Gisteren was ik heerlijk aan de freubel met mijn lieve vriendin Hellen toen mijn kleindochtertje Guusje even aan kwam .
Ze zag dat ik heel  druk bezig was  met de binnenkant van een grote hoedendoos zwart te verven en zei meteen ooooooo  oma ik wil ook verven ;-)

Maar omdat haar mama nogal druk was snel ging ze snel  met haar mee naar huis ... 2 uurtjes later kwam ze eventjes terug om iets te laten zien en zei  oma  kijk eens  ik heb thuis ook geverfd .
En natuurlijk zaten haar handjes net als die van oma meteen onder de verf hahaah  en Hellen moest dat even snel op de foto zetten ;-)



                                             Kijk maar eens eventjes hier ...



               

Wat is dat toch genieten met zo'n heerlijk kind ;-)

Bedankt voor t kijken , liefs Rosita 



12 opmerkingen:

  1. En allebei zien jullie er helemaal happy uit! Super leuke foto! Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de paplepel ingegoten, heerlijk. Geniet maar lekker zo met de kleine meid. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotjes! Lekker kliederen heeft van geen vreemde, zo te zien.
    Liefs, Je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto en volgens mij ben jij ziek alsje aan de knutsel bent met schone handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is zeker genieten met die kleinkinderen groot of klein .
    geniet er maar goed van .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het is heerlijk om met je kleinkind te knutselen, dat is genieten. liefs, Ceciel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk om zo met en bij je oma te kliederen! Creativiteit genoeg bij haar te vinden. Leuke foto!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha samen met oma kliederen wat lijkt ze veel op Stefanie !

    Sas ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat een schatje ;-)

    Heidje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig met oma...leuk hoor , groetjes Aki

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita