Translater

teller

dinsdag 31 december 2013

Dear Santa

Nog even  een speciaal kerstkaartje laten zien .
Deze had ik gemaakt voor de postbode ;-)
Het hele jaar door komen hier alle vlopjes en pakjes netjes aan en ik dacht dat de postbezorger daar wel wat extra's voor verdient had ;-).

Wit dcp papier gesneden en daar met 2 kleuren bruine distressinkt  de mooie sneeuwster stempel opgezet.
Daarna de dear santa stempelafdruk gezet met bruine memento inkt .
De boven en onderrand van de kaart gescheurd en de randen gesponst met bruine distressinkt.
Een bruine cardstock gesneden , ook daar de randen weer van gesponst , de witte kaart erop geplakt en klaar was dit kaartje weer ;-)
Even een doosje Merci gehaald , de kaart erop geplakt  en t kadootje lag klaar . 
 Een stralende postbezorger toen hij t kadootje in handen kreeg ahahahah.




Dit was mijn ALLERLAATSTE blogpost voor dit jaar ;-).
Wat is t allemaal weer snel gegaan .
Ik hoop jullie weer viel nieuwe projecten en kaarten te kunnen laten zien t komende jaar .
DANKJEWEL dat jullie mijn hobby voor mij zo bijzonder maken door zo vaak op  mijn blog te kijken en daar zulke lieve reacties achter laten , het is  voor mij PUUR genieten ;-)



 Ik wens jullie een heeeeeeeele  mooie jaarwisseling toe , 

liefs Rosita 

3 opmerkingen:

  1. Een heel fijn oud en nieuw lieve vriendin. Een voorspoedig gezond en creatief 2014 gewenst door Jeanny en Joop. Ook voor Hans natuurlijk. Liefs van mij.xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Rosita voor jou en je familie ook een fijne jaarwisseling en een heel creatief jaar
    Ik kom je vast in 't nieuwe jaar weer eens tegen.Groetjes Marij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooi kaartje. Wat lief dat je aan de postbode denkt. Hier komen er ongeveer 3 per dag en steeds anderen.
    Een hele fijne jaar wisseling en tot volgend jaar, zus!
    Knuf, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita