Translater

teller

zondag 15 december 2013

OOOOOOOOOOOOOO wat een dag !!!




OOOOOOO wat een dag .....ik ben aan t bijkomen van een HELE GROTE schrik !! 

Toen ik vanmorgen lekker even mijn freubelkot in wilde gaan zag ik dat er een FLINKE plas water op de vloer lag ..nou jullie raden t al ...NIET geknoeid met theewater maar een LEKKAGE in t dak !
OOO wat was ik even over de rooie !! Verdorie nog aan toe er mag van alles stuk gaan maar NIET in mijn freubelkot !!!
Meteen mijn mannetje wakker gerammeld zodat hij even pols hoogte kon nemen en letterlijk over t dak op kon .
Inderdaad lekkage ....pffffffffff wat nu ???
Toch maar even t mannetje gebeld dat t dak erop gebrand had .. tja zei die ik kom zaterdag wel even kijken !!! Dat was natuurlijk GEEN optie want als t aan t regenen zou gaan dan had ik ALLES aan gort in mijn kot !! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief gevraagd of t echt niet eerder kon en JA hij kwam meteen wel even yahoooooooooooooooooooooo.
Na een uurtje was t dak weer dicht gebrand en kon ik weer opgelucht adem halen !! Heb er flink wat buikpijn van gehad !!!


Blij dat t  allemaal weer in orde is ..pfff 

groetjes Rosita 

5 opmerkingen:

  1. Oh jeetje zus toch! Wat zal dat een schrik geweest zijn. Ik zou al in tranen zijn en vreselijk lelijke dingen zeggen. Nee, schreeuwen! Gelukkig is het weer voorbij. Is er veel vernieuwd? Hopelijk niet. Sterkte meis.
    Knuf van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeetje, dat is effe schrikken !! Gelukkig maar dat het snel gerepareerd kon worden.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat er niet teveel beschadigd is.
    Knuffel,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen, hopelijk niks aangetast? Fijn dat het weer gemaakt is! Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou daar moet je toch niet aan denken zeg. Gelukkig is het gerepareerd. Hoop dat je niet teveel schade hebt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat kan ik begrijpen water is zo gemeen en zeker in jou kot ,dat zou toch sonde zijn voor al je mooie spulletjes.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita