Translater

teller

zondag 17 februari 2013

Peace


Ben gisteren toch even  aan de slag gegaan om een kaartje te maken  en even mijn gedachten te verzetten want wat valt t tegen als je energie foetsie is ...BAH !!!!!. Maar ...........ik heb een kaartje gefreubeld;-). Dit kaartje heb ik op de volgende manier gemaakt.

Als eerste heb ik de stempel afdrukken van de grote dotten  gezet met versamark inkt op wit dcp papier.
Deze heb ik ingekleurd met de kleuren :
560.8 Phthalo Blue Tint
850.5 Turquoise
470.8 Violet Tint
430.5 Magenta

Als eerste heb ik de lichte kleuren gedaan en daarna ben ik er met de donkere kleuren even zachtjes overheen gegaan.




Daarna de kleine rondjes gestempeld met versamark inkt en deze ingekleurd met 280.5 Orange.
De kaart even gefixeerd met Artists'soft fixative .
Toen de lijntjes gezet met een fineliner op de grote dotten, gewoon in de vorm van de dotten meegegaan.
Daarna een strookje van de kaart gesneden om deze te gebruiken als ondergrond voor de tekst.
De tekst  PEACE gestempeld met zwarte archival inkt op wit dcp papier en dit strookje gekleurd met 
250.5 Diarylide Yellow en 580.5 Turquoise.
Dit op zwart cardstock gemat ,daarna weer op het strookje dat ik al van de kaart gesneden had ,ook dit stukje weer op zwart cardstock gezet en dit midden op de kaart geplakt.
Daarna de kaart op zwart cardstock gezet en daaronder weer een mooie Turquoise dubbele kaart en toen was ik best wel happy met t resultaat  en blij dat ik me er toch even toe had kunnen zetten om even lekker te spelen met de Pan Pastelletjes ;-)



De panpastels en de inkten zijn te koop bij kicostamps
Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita 

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is het geworden!! Soms heb je het inderdaad nodig om eens lekker te freubelen, zodat je je gedachten eventjes kunt verzetten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nellie , het was inderdaad even lekker ...soms moet ik daar gewoon even mijn EI in kwijt ;-) groetjes Rosita

      Verwijderen
  2. Fijn dat je weer aan de beterende hand ben!! Ja deze griep hakt er goed in. Je kaart is weer heel mooi! Hoe krijg je het toch steeds weer verzonnen....
    Dikke knuffel van mij, groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Ditta het heeft inderdaad flink aangepakt ben nog steeds niet helemaal op dreef !!
      Hahahahh geen idee waar t vandaan komt ;-). Ik zet mijn pan pastelletjes op tafel ...rommel even in de lades met stempels en denk DAT moet t gaan worden ;-) Tja soms wordt t DAT ook en soms iets heeeeeeeeeel anders hihihi ...

      Dankjewel voor t mooie compliment ,liefs Rosiet

      Verwijderen
  3. Ik ga mee met Ditta; Hoe krijg je het toch steeds weer verzonnen? En hoe krijg je je kleurcombinaties toch iedere keer weer zo mooi bij elkaar?

    Als ik wel eens wat probeer, dan vloekt dat zo ontzettend. (Misschien eens wat langer over nadenken voordat ik aan de knoei ga....)

    Dikke kus,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OOO gewoon doen en NIET denken dat scheeld een heeeeeele hoop hahaha ;-). Verstand op nul dat werkt heel goed ;-).

      Dikke knufffff

      Verwijderen
  4. Sjee meis, wat apart. ik moet er effe aan wennen, maar wel gaaf joh.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita