Translater

teller

vrijdag 15 februari 2013

OOO waar begin ik aan hahahahah

Soms heb ik ideën in mijn koppie waar ik zelf al van weet dat ik me daar heeeeeeeeeeeel veel werk mee op de nek ga halen maar ...........ik WIL t dan toch perse doen whaahha.
Zo zat ik al ontzettend lang te denken dat ik heel graag een poppenhuis zou willen maken en bewerken.
Dus GEEN poppenhuis kant en klaar kopen daar dan wat meubeltjes inzetten NEE het moet dan ook ECHT helemaal zelf gemaakt worden ..hoe ZOT kun je zijn ;-).
Tja de mensen die mij kennen weten dat als ik iets mijn kop heb , dat ik het dan niet in mijn kont heb en dat t dan ook zo moet hihih.
Nu was ik een tijdje geleden op t internet naar iets op zoek en hoe raar dat ook is .....ik kwam iets heeeeeeeeel anders tegen en wel ..een POPPENHUIS dat geleverd wordt in honderden delen en wat je dus zelf in elkaar met gaan zetten yessssssssss dat is wat ik wou ;-).



 Als je op link hieronder klikt kom je op de website van deze jongedame uit en je zult daar je ogen uitkijken : debouwplaats
Ze heeft een geweldig leuk assortiment ..heerlijk om daar even te neuzen !
De bestelling had ik op vrijdag gedaan en binnen 3 dagen was t pakket hier binnen ..SUPER service !!


Er was keus uit 5 verschillende modellen maar voor mij was al meteen duidelijk wat Het huis voor mij was ...Het Gothic House dat was het perfecte huis ..


Op de achterkant van de verpakking kun je zien hoeveel delen het zijn en ooooooooo wat zijn dat er veel ;-)

En dan zie je hier de voor en achterkant ,het is best wel groot ,zo'n 65 cm hoog en 40 cm breed en 24 cm diep ..niet slecht toch ;-).

Daarna vond ik op de site ook nog een setje meubeltjes en toen was ik helemaal blij ...



Natuurlijk gaat het GEEN standaard huis worden ,ik heb het idee om er een heerlijk CREEPY  griezelhuis van te maken yahooooooo ;-).
Ben al druk aan het denken hoe de buitenkant moet gaan worden en wat er allemaal in moet gaan komen .
Natuurlijk ga ik met inkten ,verf , mallen ,stempels en weet ik nog wat meer aan de slag .


Ik ben van plan om eind maart een paar daagjes naar mijn vriendin Janneke te gaan en daar dan een begin te maken met dit project .
Ik zal proberen om iedere keer wat foto's te maken en jullie op die manier een beetje op de hoogte te houden hoever t staat met de CREEPY villa ;-).

Wordt vervolgt ;-)

Groetjes Rosita

13 opmerkingen:

  1. oooooo...........das echt iets voor jouw!!!!
    Heel veel plezier!!!!
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien wacht met spanning af .
    succes zou ik zeggen.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool! Dat wordt vast heel gaaf! Ik krijg er jeukende handen van...
    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf!! Kan niet wachten op het endresultaat. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oohhh meis, waar begin je aan? Succes met je 'bouwproject'. Wel gaaf, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou daar ben je wel even zoet mee. Maar wel heel leuk lijkt me
    Ben benieuwd zal vast heel mooi worden.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo wat leuk zeg, maar wat een werk pffff
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hé, dat heb ik 2 jaar geleden ook gemaakt! Super leuk om te doen!

    groetjes annet van Ge-We :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is en wordt een mega projekt maar wat zul je trots zijn met het eindresultaat en ik kan me voorstellen ook met het bouwen er van. Veel succes en plezier en ik kijk uit naar het bouwproces
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. k heb ff wat foto's op mijn blog gezet greets rebelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat is echt wat voor jou om te gaan doen en er iets moois van te maken! Heel veel succes ermee meis!

    Knuf, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een project zeg. Je gaat er je bezigheid mee hebben denk ik zo! Ik ben al benieuwd naar het resultaat!
    Succes ermee!

    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauww, Rosita, waar begin je aan!!! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!! Heel veel succes ermee, maar dat gaat jou zeker lukken!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita