Translater

teller

dinsdag 10 juli 2012

Weer gespeeld met de pan pastels

Weer even wat laten zien wat ik gemaakt heb de pan pastels ,wat is dit toch geweldig leuk spul ;-). Bij het songbird label ga je als volgt te werk: De achtergronden zijn gemaakt door er een craftersworkshop template op te leggen en er dan met versamark overheen te gaan.Dan pak je template eraf en ga met je tooltje met een mooie kleur pan pastel eroverheen dit herhaal je met verschillende kleuren tot de achtergrond naar je zin is .Daarna zet je er verschillende stempelafdrukken op met archival zwart.Vergeet niet om je werkstuk te fixeren want de pan pastels blijven afgeven .
Het 2 de label is gemaakt op dezelfde manier alleen dan heb ik er voordat ik aan de slag ging met de templates eerste wat stukjes tekstpapier opgeplakt uit een engels leesboekje. Heerlijk om zo bezig te zijn . De pan pastels en inkten zijn te koop bij :www.kicostamps.nl Fijn dat jullie zo vaak op mijn blogje komen kijken ,ik vindt t super leuk. Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita

12 opmerkingen:

  1. wat zijn ze weer mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel meisje ....jij kunt er volgende week ook even mee spelen als je hier bent ...deal ?

      Verwijderen
  2. wat ben jij lekker bezig!! leuke dingen gemaakt!!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Ditta ,het is ook geweldig spul om mee bezig te zijn ..ik kan er mijn ei wel weer in kwijt ;-)

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  3. Vooral de SONG BIRD label vind ik supermooi!! Maar ik ga ze toch niet kopen, hoor die pan pastels. Ik vind ze een beetje te duur. Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Carla ..Die stempels zijn inderdaad heel erg leuk ,ze zijn van Paper Artsy .De pan pastels zijn inderdaad prijzig maar zo leuk ;-).
      Ik ga er in oktober een workshop mee geven in Heesch ...ik ben nu druk met de voorbereidingen bezig ..heerlijk om zo bezig te mogen zijn ;-).

      knuf Rosita

      Verwijderen
  4. Wat een mooie labels! Kan wel zien dat je lekker bezig bent geweest! Knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Dankjewel Margo ,het is ook geweldig leuk spul om mee bezig te zijn .Ga binnenkort een workshop ermee geven in Heesch ,ga vandaag lekker aan de slag om er wat kaartjes voor te maken .OOO wat een straf hahahahah .

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  6. Wat een super gave Tags heb je weer gemaakt, Rosita!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Nellie voor je leuke reacties iedere keer op mijn werkstukken ,wat ontzettend leuk van je !!!
      Ik zit hier iedere keer met een grote glimlach op mijn snoetje als ik jouw berichtjes zie ...

      Dankjewel !!!!

      Groetjes Rosita

      Verwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita