Translater

teller

zondag 8 juli 2012

Boekje gemaakt .

Een paar weekjes geleden was ik een paar daagjes bij mijn vriendinnetje Roxanne logeren .Zoals als altijd gaan we dan samen heerlijk aan de freubel zo ook deze keer .Ze had een prachtige nieuwe snijmachine staan genaamd de Eclips en wouw wat is dat een geweldig ding ;-).Ik heb me heerlijk uitgeleefd met verschillende patronen bijkijken ,uitzoeken en ze dan laten snijden en wat gaat dat simpel ..oooo als ik nog ergens een oude sok had met veel centjes erin dan ging ik er meteen eentje kopen ...maar ..een mens moet wensen houden dus dit blijft nog wel even op mijn verlanglijstje staan haahha. Dit boekje was 1 van de vele leuke patronen die ik gemaakt heb.
Het boekje kan open en dan kun je er een leuk kadootje of evt geld in doen ..super gaaf om te maken en t smaakt naar meer hahah . De Eclips is te koop bij : www.krea2day.nl Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita

16 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit Rosita, en ja die machine is volgens mij super leuk. Maar ook hier moet het spaarpotje dan eerst gevuld worden.

    fijne zondag en groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ria ,jaaaaaa als ik de projecten van Roxanne iedere keer weer op haar blog zie, dan kriebelt t toch weer om dit apparaat te kunnen kopen maar oooo de centjes die daarvoor nodig tja nog maar sparen ;-)

      Liefs Rosita

      Verwijderen
  2. Heel mooi boekje! lieve kleur. Ach een erfenisje van een suiker-oompje zou ook wel lekker zijn....
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah dankjewel Ditta ,Tja heb helaas geen suikeroompje of tante .MMM of zou jij mijn suiker tante willen worden dan komt t misschien nog wel goed hahahahah .

      Knuf Rosita

      Verwijderen
  3. Wat een gaaf Ding!!!!!!
    Tja das ook wel een erg leuk kadodoosje.
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel leuk uit! En tja, als we niks meer te wensen hadden was het ook saai geworden... Knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah jaaaaa das ook wel weer zo Gerreke ...maar soms was een geldboompje toch wel heel erg gemakkelijk ;-)

      Groetjes Rosiet

      Verwijderen
  5. Ik kan beamen dat het een leuke machine is, zal weer niet he?
    We hebben in die daagjes indedaad heerlijk 'ge-eclipsed' (zojuist als nieuw werkwoord aangemeld)......grijns

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wahaha mooi woord ,dat houden we erin ;-).Over 2 weekjes gaan wij samen weer lekker aan de 'freubel '.Ik heb er zin in ..

      Verwijderen
    2. Ik heb zin in het croppen!!!!
      Ben nog niet eerder naar een cropdag gweest en ben zo benieuwd, altijd leuk voor de broodnodige inspiratie.......

      Verwijderen
    3. Hahahah dat komt wel goed schatje zeggen we dan maar ..We zullen ons daar vast wel gaan vermaken ;-)

      Verwijderen
  6. Ziet er leuk uit en de boekkaarten zijn verslavend heb daar al 6x workshop in gegeven nu nog 18 juli is ook alweer vol.
    En de E-Clips is echt een hele fijne machine.
    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je workshops zo goed lopen ,het inderaad heel erg leuk om te maken ;-).

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  7. Wat een super leuk boekje!! En, ja, ook hier eerst sparen...

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah dankjewel Nellie ...tja een geldboompje zou leuk zijn maar volgens mij is dat bij hobbymutsen als wij zijn toch zo weer leeg ;-)

      Groetjes Rosita

      Verwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita