Translater

teller

maandag 14 november 2011

Weird bird...


Soms zie je iets waar je meteen weg van bent ,heb ik eigenlijk wel vaak last van moet ik eerlijk zeggen maar toch ;-).
Een tijdje terug was ik bij Conny (kicostamps) op visite en waren we samen een beetje aan het brainstormen over eventuele nieuwe stempelsheets . Toen mijn oog viel op deze Weird monstertjes was ik op slag verliefd ,Conny verklaarde me kompleet voor gek maar.... ik heb haar net zo lang aan de kop gezeurd totdat ze toegaf en beloofde hier een stempelsheet van te gaan maken ahahaah ...jaaaaaaaaa soms ben ik een echte draak ;-))
Nu is het sheet er dan en natuurlijk mocht ik er meteen mee gaan spelen ..oooo wat een straf ;-). Er staan 5 verschillende weird monstertjes op en met 1 daarvan en de 2 teksten heb ik deze kaart gemaakt ,er volgen er snel nog meer ,ben er al druk mee ;-).
Op deze kaart heb ik gestempeld op glans papier (fotopapier van de action ).De afdruk van de vogel en de teksten zijn gezet met archival zwart.De mooie waaiers zijn van t geometricsheet en deze zijn gezet met big and juicy.Daarna de kaart gemat op zwart cardstock en t geheel weer op een groen cardstock gemat.
Wat vindt ik ze leuk ...helemaal geweldig !!
Conny dankjewel meis dat je deze toch gemaakt hebt...ik ben er wijs mee ;-))

De stempels en inkten zijn te koop bij ; www.kicostamps.nl

Bedankt voor kijken ,groetjes Rosita


1 opmerking:

  1. Wat is tie leuk zeg!! Moet wel even wennen aan je monstertje hoor,hi,hi,hi....
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita