Translater

teller

vrijdag 11 november 2011

Oeps...

Een dag geen inkt aan mijn vingers is een dag niet geleefd ! Dat is mijn motto en ik ga proberen om dat iedere dag waar te maken ;-)


Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe geometric en shadow stempels ,waar sinds vorige week 2 prachtige sheets van zijn .
Weer iets heel anders dan steampunk maar zo ontzettend leuk om mee bezig te zijn .
Op deze kaart heb ik de stempels afgedrukt met vivid inkt in de kleuren licht en donker paars op foto papier. (Geweldig fijn papier voor een heel mooi klein prijsje bij de action;-).
Daarna de zwarte sterren afdrukken gezet met stazon .
De tekst ook met zwart gezet en dat weer gemat op zwart cardstock.
De witte kaart ook gemat op zwart en dit geheel weer op een heel mooi donkerpaars cardstock gezet .Ik ben helemaal wijs met deze stempels en ben alweer druk bezig met een volgend kaartje.

De gebruikte stempels zijn te koop bij : www.kicostamps.nl

Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita




1 opmerking:

  1. Rosiet ook dit is weer een beauty. heerlijk he zo creatief bezig zijn, Er zijn bij mij helaas soms dagen achter elkaar bij dat ik gewoon geen tijd heb om zo lekker met de hobby bezig te zijn!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita