Translater

teller

zondag 6 november 2011

Weer thuis en meteen wat steampunk laten zien;-)








Zo de kreadoebeurs zit er voor mij weer op en ik ben





weer lekker thuis.
Het waren super gezellige dagen en het was behoorlijk druk.Ik
heb veel bekende gezichten gezien,heerlijk gebabbeld en zelfs ook nog wat leuke demo's gegeven ahahah tja multitasken heet dat volgens mij ;-))Ben lekker aan t spelen geweest met de prachtige steampunk stempels van kicostamps en voor we t goed en wel in gaten hadden waren deze al uitverkocht ...jeetje wat ging dat even snel ..maar niet getreurd ..nieuwe aanvoer komt er snel aan;-)) Zoals beloofd laat ik jullie daar meteen t een en ander van zien.
Ik heb 4 labels gemaakt .De afdrukken zijn gezet zwarte archival inkt en achtergronden zijn gemaakt met verschillende kleuren distressinkt.

Alle stempels en inkten zijn te koop bij : www.kicostamps.nl

Ik wens jullie nog een fijne zondag toe ,groetjes Rosita


4 opmerkingen:

  1. ziet er mooi uit Rosita.
    Mooie stempels zijn dit.
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Rosietje,
    Wat zijn die labels mooi zeg!!!! Echt prachtig!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOO Ik kan niet wachten tot je volgende week komt en ik die van heb!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ze bij je op de kreadoe gekocht en ben al lekker aan het spelen ;-)
    www.phoebekattebeest.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita