Translater

teller

dinsdag 16 februari 2016

Griezelgrot

Dan ook dit werkstuk nog laten zien tja bij de kerstboom hoorde eigenlijk ook kerststal maar ja dat paste niet bij mij .

Dus even goed na gedacht en eens rondgekeken wat ik zoal aan materiaal had zo maar eens aan de slag te gaan met een griezelgrot ;-)

Begonnen met een grote glazen vaas .

Deze bewerkt met een dikke laag muur vuller van de Action en dit goed laten drogen.

Voordat het helemaal droog was dikke vette grote kleine spinnen in deze laag geduwd.
Dit twee dagen goed laten drogen.

Daarna even goed gezocht en een mooie grijze langwerpige houten schaal gepakt en daar de vaas in de lengte opgelegd.
Om te zorgen dat de vaas niet zou gaan kantelen heb ik onder de rand van de vaas een glazen deksel van een weckpot gelegd.




Mooie griezelige spinnen ;-)



Ojaaa heb  nog ergens een zak natuur deco liggen daar eens eventjes mee aan de slag 
om de ondergrond te maken .

Stukjes  schors , houtjes , mooi groen mos op de schaal en in de vaas .



YESSSSS een skelet op de poepdoos whahaahh die zal ik daar eens mooi tussen zetten hihihihi .




Dan een heel boos kijkend skelet  omdat hij  niet blij is met t stink monster dat daar buiten in zijn mooie tuin zit te kakken ;-)




Piep de muis op t houtje dat eens gaat kijken wat er allemaal aan de hand is ;-)


Daarna nog kleine oranje (auto lampjes ) erbij ...spinnetjes , vleermuizen , kleine waxine lampjes op batterijtjes erbij en klaaaaaar was de griezelgrot  van zo'n 50 cm lang dus grooooooot voor bij de griezel kerstboom hahahah .


Bedankt voor t kijken en alle lieve en leuke reactiesop mijn berichtjes ;-)

liefs Rosita 

1 opmerking:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita