Translater

teller

zaterdag 13 februari 2016

Daar ben ik eindelijk :-) met .... de kerstboom alla Rosita stijl ;-)

Tja beloven dat ik in het nieuwe jaar veel meer wil gaan doen met mijn blog en er weer eens geen drol van terecht brengen :-).
Sorry sorry sorry het liep allemaal even niet zoals deze dame gedacht had  de griep te pakken gekregen , longontsteking erbij en dus weer een aantal weken uit te running !!!!

Natuurlijk heb ik genoeg om jullie te laten zien en dat ga ik nu doen ;-)


 Inmiddels zitten we alweer een aantal weken in het nieuwe jaar maar natuurlijk is er ook hier kerst gevierd in december. Zoals jullie weten ben ik niet van het traditionele en het normale grinnik grinnik dus ook dat kwam tot uiting in het bedenken van de kerstversiering :-)


                                





Samen met Guusje bedacht dat oma een griezel kerstboom ging maken:-) natuurlijk was ons kleine dametje daar wel voor te vinden ze lijkt maar een klein beetje op haar oma wat griezelen en creepy dingen betreft hahaha..

De ballen zijn als volgt gemaakt:

Men neme een twee delige plexiglas bal daarin breng je verdunde 
lijm aan en daarna strooi je er glitter in.
Je doet de bal dicht en schut deze heen en weer.
Hierdoor verdeelde glitter zich mooi en krijg je dit prachtige effect.

Toen aan de slag met een prachtige snijmachine Silhouette van mijn lieve vriendin Hellen zooo blij dat zij dit apparaat heeft hahahahah .

Allemaal verschillende stickers gesneden in de vorm van een spinnenweb, een spin, griezel dingen zoals gezichtjes .... zo gaaf om te doen .



Hmmm maarja eigenlijk past daar  dan weer GEEN gewone kerstboom bij das dan weer niet mijn ding .. dus ik op pad voor een kerstboom is een andere kleur ...tja zwart .. das wel gaaf maarja dan valt er weer zoveel creepy spul in t niet ...wit ??? tja wit is ook weer zo wit en wil ik dat eigenlijk wel ..hmmm neeeeeee ik wil een PAARSE boom wahhahaha en wat denk je .. ik scoor er zelfs nog eentje ook zooo HAPPY ;-)



Heel veel verschillende ballen gemaakt zelfs met tape en mooie stenen doodskopjes. 

En creepy skelletjes  jaaaaa die moeten er ook in en natuuuuuuurlijk moeten die een mooie zwarte strik hebben t is tenslotte wel kerst hihihihi ;-)


Lampjessnoer  met batterijtjes  en led lampjes helemaal goed en veilig ...

Maar ...... een boom zonder piek nee das niks dus samen met Hellen aan de slag om een mooie piek te maken en neeeee GEEN gewone piek natuurlijk dat snappen jullie wel ;-)

Dus aan de slag , patroon opzoeken ... Hellen met de machine aan de slag gezet ... jaaaa een beetje hulp is wel fijn want de handjes snijden en knippen t allemaal niet meer zo goed jammer genoeg maar ...daar heb ik dan weer een lieve vriendin voor hahahah 

Mooi beige cardstock   daarop stempel afdrukken gezet met stampin up inkt , ook alle randen aangezet met inkt zodat het er mooi uit springt.



Alles bewerkt met een houtnerf stempel 

Daarna de hoed in elkaar geplakt gewoon met hobbylijm van de Action.


 De onder ringen  ook bewerkt.


                                                       



Toen eens kijken wat ik allemaal in mijn verzameldoos had gedaan om dit mooi aan gaan te kleden
En natuurlijk had ik helemaal niets bij ;-) Zooooooo zielig voor mij hahahah 




Aan de slag met van allerhande mooie spulletjes om alles zo griezelig mogelijk te maken.



Dikke grote spinnen , muizen, spinnenweb,


Doodskoppen erbij




Oh als ik deze in het echt tegen kwam wat zou ik gillen ik ben namelijk doods bang voor spinnen                              
echt waar !!!! 


                                               

                                                Strik erbij doodskoppen gesneden met de cricut een supergave snijmachine waar je cartridges indoet en op deze manier de patronen uit kunt kiezen die je graag wil                      gaan gebruiken.


                              Langzaam maar zeker word de hoed zoals ik hem graag wil hebben.




Even kijken hoe de hoed in de boom staat en of t allemaal wel past ;-)
Yessss dit is wat ik wil yahoooooooo 


                                                      Paarse boom ... check
                                                      Creepy hoed ....check




Lampjes erin 
Ballen erin 
hoed in de boom 
skelletjes erin 



Tafeltje opzoeken in de schuur ,,ooooo ja er moet nog een doodskoppen skeletten tafelkleed bij om er een mooi geheel van te  maken ;-)





EN KLAAAAAAAAAR is mijn creepy kerstboom ben er zoooo HAPPY mee 


We hebben een heerlijke kerst gehad en t kleine Guusje was helemaal trots en blij met haar mooie creepy kerstboom ;-)

Bedankt voor t kijken allemaal  , liefs Rosita 



2 opmerkingen:

  1. Hahaha zus, wat een prachtige boom hebben jullie gefabriceerd.
    Helemaal jouw stijl. Kan je die wel tot eind 2016 bewaren of komt er weer een nieuwe?
    Liefs, Je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super creepy uit. Ik kan me voorstellen dat oma en Guusje geweldige lol hadden bij het maken hiervan.

    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita