Translater

teller

woensdag 2 juli 2014

Geniet van ...

Wat ben ik toch een bofbips dat ik  een vriendinnetje heb dat zelf 2 mooie stempellappen heeft laten maken ;-)
Ik mag daar natuurlijk ook lekker mee spelen en oooo wat een straf is dat ahahahah.




                                               

   Dit kaartje heb ik als volgt gemaakt :
Eerst een stuk dcp stempelpapier gesneden  en daarna  3 kleuren Creall  Top deco acryl verf op mijn craftsheet aangebracht. Deze verf is heerlijk om op kaarten , canvassen en hout te gebruiken ik ben er dol op hahaah .
De kleuren die ik gebruikt heb zijn : groen - blauw en wit .
Deze kleuren heb ik eerst wat gemengd ...bij t groen flink wat wit en een heeeeel klein beetje blauw.
Bij t blauw heeeeeeeeel veel wit zodat t was lichter word.
Een credit card  (of oud winkelpasje ) gepakt en hierop wat verf aangebracht en dit met de card over het dcp papier gesmeerd ..een mooie dunne laag , iedere keer weer een beetje totdat ik tevreden was met de ondergrond .
Deze met de heattool goed droog gemaakt .
Doordat je met de acryl verf werkt krijg je een mooie ruwe ondergrond  ,,,heel anders dan  als je er met inkt op werkt ....heerlijk vind ik t om zo een onder grond te  creeren ;-)
Daarna de stempelafdruk van de 2 kindjes erop gezet met zwarte archivalinkt .
De afdruk heb ik bewust niet helemaal zuiver gezet zodat ik een beetje t wazige idee kon realiseren .
Ook ben ik nog even met het zwarte archival inktkussen langs de randen gegaan .
Op deze manier heb ik ook het strookje met de tekst gemaakt .
Daarna een witte onderkaart gesneden en deze ruw gemaakt met de distresser.
Toen een dubbele blauwe kaart gesneden ook daar de randen weer van geruwd  daarop de zonnetjes gestempeld met zwarte archival inkt en de kaart met de kindjes  erop geplakt en de tekst er weer overheen gezet ;-).




Lydia heeft 2 prachtige stempellappen die  je via de volgende link  bij haar kunt bestellen :stempels van lydia
Ik zou zeggen ... DOEN ahahahahah.

De fijne Creall verf is te koop bij verschillende hobbywinkeliers en mocht jouw hobby  winkelier t graag willen bestellen kunnen ze dat doen bij  : craftemotions

Bedankt voor t kijken ..liefs Rosita 


6 opmerkingen:

  1. Whaha, dat zijn jij en ik!!!!!!:)
    Lief kaartje heb je gemaakt hoor! Zussie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt weer heel gaaf..Heidje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere kleuren en leuke kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Rosita!
    De kleuren, structuur en uitstraling van je kaart doen me denken aan een herfstige standwandeling. De zon, zand en zoute wind langs je hoofd, echt uitwaaien.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en ik heb inderdaad de stempellappen al zien passeren, toch eens over nadenken om te kopen, liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je gaat weer lekker he wijffie knuffie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita