Translater

teller

zondag 20 juli 2014

Blauw Magnolia

Wat ben ik toch graag bezig met de panpastels ...heerlijk kleuren en al snel een prachtig resultaat .
Deze keer heb een mooie magnolia stempel van PSX uit de lade gehaald en heb me daar even mee uitgeleefd ..ooooo wat een straf ;-)




Deze kaart heb ik als volgt gemaakt ...

Als eerste  heb ik een de magnolia stempel afgedrukt  met versa mark inkt op wit dcp papier .
Daarna heb ik mijn fijne softtooltje gepakt en ben ik met de volgende kleuren de bloemen  in gaan kleuren :

580.8 Turquoise Tint
580.5 Turquoise       
   5608 Phthalo Blue Tint 

Daarna heb ik voor de bladeren , takjes en de binnenkant van bloembladeren de volgende gebruikt:

270.5 Yellow Ochre
               250.3 Diarylide Yellow Shade 
  280.3 Orange Shade 
         280.1 Orange Extra Dark 

Als laatste de kaart even gefixeerd , gemat op bruine cardstock en weer gemat op blauwe gemarmerde   cardstock.

Doordat je met meerdere kleuren over elkaar heen gaat krijg je een mooi en natuurlijk effect ...moet zeggen dat ik er wel wijs mee was hahaahh .

De prachtige panpastels zijn te koop bij webshopmargo

Bedankt voor kijken , liefs Rosita 



1 opmerking:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita