Translater

teller

woensdag 15 januari 2014

On the road


Weer even een snel en simpel kaartje moet kunnen toch .. ;-)

Mooi papier van DCWV gebruikt en daar de stempelafdrukken  van tim holtz ( ranger )
met zwarte archival inkt opgezet. 
De randen gesponsd met bruine distressinkt.
Een stuk designpapier gesneden ook daarvan de randen gesponsd met distressinkt  en daar de kaart
met de auto opgeplakt.
Een bruine cardstock dubbele kaart gesneden , randen beinkt 
en daar de kaart weer opgeplakt.
Snel , simpel en heeeeeeeeeel erg leuk om te doen ;-)


De archival en distressinkten zijn natuurlijk te koop bij : KiCostamps


Bedankt voor t kijken , groetjes Rosita 

9 opmerkingen:

  1. Mooi Rosita. Ik moet ook nog enkele mannen kaarten maken. Doe ik mooi bij jou hihi. Leuke stempel. Super leuk gemaakt.XX je vriendin Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig maar toch zeker prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, Zus, dat heb je weer mooi voor elkaar. Zal de man die hem krijgt ook vinden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey rosietje, ik wou je even laten weten dat ik het allemaal wel bij hou wat je maakt.... zo leuk telkens weer.. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zojuist gestalkd. Toppie Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita