Translater

teller

maandag 7 oktober 2013

Creepy villa vervolg ...1

Een heeeeeeeeeele tijd geleden heb ik jullie  verteld over  mijn bouwpakket en t opbouwen van mijn poppenhuis 
 en ook dat dit GEEN standaard poppenhuis ging worden want dat past natuurlijk niet bij mij ;-)
NEEEEEEE t moest een griezelpoppenhuis gaan worden , met ratten ,spinnen , muizen , bloed , doodskistjes , skeletten ,kookpotten en nog meer griezeligs .

Door alle drukte is t nog niet zo ver klaar maar ............ik ben al wel druk geweest met t verven van t huis , natuurlijk niet schattig wit , rose , oud blauw , of vintage bruin ... neeeeeeeee
GRIJS !!!!!!!!!!!!!!
Natuurlijk met je een CREEPY VILLA niet in zachte lieve tintjes .....das toch van de zotte ;-)

Hieronder kunnen jullie een aantal foto's zien 



Dit is de voorkant met de openslaande tuindeuren .


                                            De bovenverdieping  voorkant,



                                     Zo ziet de achterkant eruit , mooi grijs met allemaal vlekken want ja een griezelhuis is natuurlijk niet mooi egaal geschilderd ;-) heerlijk veel ruimte om al mijn engerds in te maken ahahaha.




                                                                       De hele voorkant


Wat ben ik wijs met t resultaat zover , natuurlijk moet ik nog verder , de trappen moeten geschilderd worden ...welke kleur ??? OOO dat blijft nog even een verrassing ;-)
Dan moet er de dakkapel nog op ook weer in een mooi kleurtje en ojaa de schoorsteen die moet ik ook niet vergeten ...jullie zien t nog meeeeeeer dan genoeg werk ;-)




Ik moet zeggen dat ik nu al heel erg blij mee ben  en vol zit met ideetjes hoe t verder moet gaan worden , ik houd jullie op de hoogte ;-)

Bedankt voor t kijken ,liefs Rosita 


7 opmerkingen:

  1. Super leuk Rosita, ben benieuwd naar het eind resultaat !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gaat heel gaaf worden dat weet ik nu al !!!

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er nu al gaaf uit ben benieuwd als het af is.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh wauwww zie het al helemaal voor me : het huis van THE MONSTERS wahhhhhhh boooooo... creeepsss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Rosita,ik ben zo benieuwd hoe 't gaat worden. Het begin is er nu. Gaat vast geweldig worden. Maar ik ben wel bang van spinnen hoor. Brrrrrrr.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie het al helemaal voor me... prachtig project Rosita! En ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita