Translater

teller

zondag 4 augustus 2013

Altered rattenklem ;-)

Al een hele tijd waren Chantal en ik aan t plannen om eens dagje samen te 'freubelen ' en afgelopen dinsdag was t eindelijk zover yessssssssssss.
S'morgen om 10 uur was Chantal present en wat is t een gezellig dagje geworden ;-)

Eerst een kopje koffie/thee ,iets lekkers erbij , dat hoort natuurlijk ook ;-) Ik werd verwend met een doosje heeeeeeerlijke Leonidas bonbons..ooo smullen , jammie ;-) PUUR genieten hahahah.

Even blijkleppen , nouja even ;-)
En toen eens gaan bedenken wat we zouden gaan 'freubelen'.
Ineens viel t oog van Chantal op de altered muizenklemmen die ik een tijdje geleden had gemaakt en ooo wat vond ze die mooi ;-).
Ik  even de kast ingedoken en daar kwamen 2 grote rattenklemmen uit yahooooooooo die gaan maken riep Chantal helemaal blij en zo ist gekomen ;-).



Hier zie jij mijn rattenklem deze is 17 bij 8 cm dus een behoorlijk maatje , en heerlijk om dit helemaal vol te werken met allerhande freubels en frutsel ;-)


Dit een detail foto van de bovenkant van de klem .


Dit een detailfoto van de onderkant .


Als basis ben ik begonnen met de klem helemaal te bewerken met blauwe en bruine distressinkt.
Daarna met archivalinkt stempelafdrukken over het hout gezet , gewoon her en der.
Stukken papier gescheurd , opgefrommeld, geschuurd , beinkt en opgeplakt.

Daarna radertjes, hand , klok, tickets en sleutel gestands uit wit dcp papier en dit weer bewerkt met distressinkt , stempels en embossingpoeders .

Bingo dopjes , metaaltjes , klokje , brads erbij gezocht en deze ook weer op verschillende plaatsen opgeplakt.

Op verschillende plaatsen nog wat embossingpoeders her en der op de klem gestrooid verhit met de heattool zodat t er nog wat ruiger uitziet , ben niet zo van t brave ;-).

Tja en toen was ik eigenlijk best wel tevreden over mijn rattengebeuren .

Chantal  heeft zich ook heerlijk uitgeleefd op haar rattenklem is apetrots met haar werkje rond 15.30 weer richting huis gegaan .
Je kunt t werkstuk van Chantal uitgebreid bewonderen op haar blog ze maakt geweldig leuke dingen dus ik zou zeggen ga een kijken op  : http://chantalcards.blogspot.nl/


Hier zie je onze 2 werkstukken ..en hoe frappant weer , zo'n beetje dezelfde materialen gebruikt en toch zijn ze weer heeeeeeel verschillend ahahaahah.

Chantal ,wat fijn dat je een dagje hier ben geweest en wat vond ik het gezellig .
Ik zie je snel weer ;-)




Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag toe , veel liefs Rosita


12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt, dat is gewoon fff wel Tim Holtz overstijgen,hoor!!!! en wat heb je er prachtige details bij verwerkt!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi rosita, en of het een leuke dag was. Ik sta nog altijd mijn creatie te bewonderen en heb al veel oos en aas gekregen. Nogmaals bedankt voor de leuke dag en de prima ontvangst
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heel gezellig dagje,en het eindresultaat is weer helemaal geweldig! Xx

    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel leuk geworden zeg, wat een idee een rattenklem.......

    Liefs
    Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en gezellig!! En mooi geworden! Jammer dat ik zover weg woon, ik had graag mee willen doen en dan zou ik Chantal eindelijk eens in het echt kunnen zien! Misschien moeten jullie saampjes maar eens deze kant opkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij kunnen jullie alles om toveren naar Timmetje-in-het-quadraat-stijl. Misschien moet hij eens bij jou op freubelles Rosita! Het ziet er weer geweldig uit!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwie! !wederom een super creatie
    Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat ziet ergoed uit nu krijg ik nog meer zin om aan de workshop te beginnen.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is super leuk rosita , jouwe is meer chrunchie dan die van chantal wel grappig dat verschil .... als alles met me pa achter de rug is kom ik snel langs..

    groetjes Mel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En dat ZONDER dat jullie vingers klem gezeten hebben????
    Dat is dan nog eens knutselen dames.
    Maar het is echt geweldig wat jullie gemaakt hebben.
    Een groot compliment voor samen.
    Liefs Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zowwww wat een gave dingen hebben jullie gemaakt, en jij even??? bij kleppen whahaha daar doe jij denk de hele dag over lollllllllll

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is gaaf zeg. heel stoer. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita