Translater

teller

donderdag 1 maart 2012

Leaves


Ook dit kaartje eens eventjes laten ...Leaves is de titel en die is volgens mij heel toepasselijk ;-).
Als eerste heb ik op wit cardstock de vlakken gestempeld (heroarts stempel )in creme kleur met de colorbox chalk inkt.Daarna de bladeren(ook hero arts ) in een licht en donkerbruine kleur erover gezet.Toen de tekst stempel once upon a time ...er ook weer met de donkerste kleur bruine chalk inkt erbij gezet.De randen van de witte kaart eventjes bewerkt met wat inkt.De witte kaart gemat op een hele donkerbruine cardstock en er was weer een kaartje klaar ...simpel maar wel heeeeeeeel
erg leuk om te doen .

Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita

5 opmerkingen:

  1. En heeeeeeeel erg leuk om te zien!
    Het is een heel mooi kaartje, voor mij een beetje herfstkaartje, maar heel toepasselijk.
    Mooie kleurencombi ook, en leuk idee om die bladeren zo "willekeurig "te zetten!
    Groetjes, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en weer iets anders mooie kleuren.

    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Rosiet, je hebt weer heel wat mooi creaties op je blog staan!! Ze zijn weer toppie!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart!!! Maar is het goed dat ik verlang naar groene blaadjes buiten? Spreek je gauw! Knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze kaart bijzonder mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita