Translater

teller

zondag 26 juni 2011

Make-up tafeltje

Tja zoals gewoonlijk zie ik weer eens iets als ik even ga shoppen waarvan ik al meteen weet wat ik daarmee wil gaan doen.
Zo ook met dit houten make-up tafeltje .
Mooi blank hout en dat dan gaan bestempelen dat is toch wel iets wat ik heel erg graag doe .
De achtergrond heb ik eerst met gesso bewerkt en daarna de kleuren aangebracht met disstesinkt in t blauw en licht bruin.
De stempelafdrukken zijn erop gezet met bruine disstressinkt in 2 kleuren .
De bloemen waren wit maar deze hebben kleur gekregen met verschillende kleuren glimmermist over elkaar heen te spuiten .
Al met al ben ik er weer blij mee hoe t geworden is en staat t hier te pronken in mijn hobbykamertje ;-)

bedankt voor t kijken en ik wens jullie nog een fijne zondagavond toe ,groetjes Rosita


2 opmerkingen:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita