Translater

teller

donderdag 28 oktober 2010

Roses are red ...



Deze keer een kaartje gemaakt met de nieuwe stempels van eline pellinkhof genaamd eline's huis . Ik heb de sheet buttefly en airmail samen gebruikt ,de afdrukken zijn gezet met distressinkt en de vogel op t takje en de bloem zijn gestansd met de big shot machine .

Ik ben druk bezig met nog wat andere voorbeelden te maken van deze stempels en die kunnen jullie dan volgende week bekijken op de kerstbeurs in de brabanthallen waar ik dan lekker donderdag en vrijdag mag gaan spelen ;-))
Misschien tot dan ,doeiiiiiiiiiiiii
groetjes Rosita
De stempels zijn van http://www.biancashobbyshop.nl/

5 opmerkingen:

  1. Hallo Rosita,

    Ziet er weer mooi uit.

    Wens jou en Bianca een goede beurs.

    Groetjes,
    Bea

    www.beashobbyplaneet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow hij is leuk zeg die mal vandie vogel wil ik ook nog graag een keer kopen. veelnplezier op de beurs.
    grts Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom zeker bij je kijken hoor!
    Je hebt weer leuke kaarten gemaakt. Toppie.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita