Translater

teller

dinsdag 7 april 2015

oeps ... geveld door de griep








OOO en dan ben ik dus   geveld door de griep ..

Zoo beroerd , snotteren , niezen , hoesten , benauwd !! BAHHHHHHHHHH
Ben  zo nu al een week  of 2 bezig en ben er MEER dan klaar mee !!!

Het weekend is t stempelevent in Nijkerk en daar wil ik hoe dan ook heen !! 
Dus nu RUST !!!!

Veel geperste sinaasappeltjes , kopjes thee , beschuitjes en soep en dan maar zien dat ik t de baas kan worden .

Ik hoop  jullie te zien t komend weekend... misschien tot dan 


liefs Rosita 


4 opmerkingen:

  1. Hey Rosita,
    verzorg je maar goed en rust goed uit want Nijkerk kan je gewoon niet missen he ! Ik ga er een heel weekend heen ! Ik kijk er zo naar uit !!!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Langs deze weg ook nog een keer beterschap!!
    Veel vitamientjes, rust en drinken hoor; moet gewoon lukken voor het weekend!
    Verheug me erop daar met jou rond te struinen...
    Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel beterschap. Ik hoop dat het lukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita