Translater

teller

donderdag 25 december 2014

Merry Christmas


Mijn 2 de en meteen  laatste kerstkaartje





Ook dit kaartje heb ik weer gemaakt met de megaflakes en een stempel van Indigoblu

De mega flakes en een heel prachtige indigoblu stempels zijn te kop bij : webshopmargo

 , Jullie weten  ik ben NIET van de kerstkaartjes maken  en verstuur ze dan ook niet en met deze kaart wens ik jullie dan ook heeeeeeeeeeeeeeele fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2015  ;-)




Heel veel liefs Rosita 

4 opmerkingen:

  1. zozo ............nog een kerstkaart is niet echt jou ding toch??? Maar wel weer helemaal in jou stijl............hele fijne feestdagen voor jou en je gezin. En de beste wensen voor 2015 dat het je alles mag brengen wat wenselijk is.

    Creatieve Kerstknuffel
    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ben jij goed in, met de flakes. Mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar sluit ik me helemaal bij aan Rosita!!!!
    liefs Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita