Translater

teller

dinsdag 6 mei 2014

Vlinderlampje



Een hele tijd geleden dit kleine waxine licht houdertje gemaakt maar nog niet laten zien ...oepsie ;-)
Ik was bij mijn vriendinnetje Hellen logeren en toen hebben we samen heerlijk zitten freubelen 
Hellen heeft zo'n waanzinnig gave snijmachine (ben de naam daarvan even kwijt ...sorry ) 
waar je de mooiste patroontjes mee kunt snijden ...super gaaaaaaaaf !!

Het lampje  is gesneden uit wit papier .
Daarna de vlinder nog eens extra uitgesneden en de vleugels
bewerkt met mooi gekleurd perkament papier.
Heel lief en schattig vind ik het zo geworden ;-)
Heerlijke zachte kleurtjes  ..oooo past dit eigenlijk wel bij mij hihihihi.

Natuurlijk gaat er alleen maar een waxine lichtje op batterijen in want anders is t denk geen lang leven beschoren ;-)




Bedankt voor t kijken , liefs Rosita 

5 opmerkingen:

  1. Beetje zoet voor jou Rosita en anders dan je van jou gewend bent,
    maar wel heel erg mooi gemaakt.Ik vind hem geslaagd. Toppie
    Liefs Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat nu? Zoete kleuren bij Rosita?? Hahahahaha.
    Knuffel, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu moet je wel gaan zingen als daar een lampje in brandt! :-)
    Ziet er gelikt uit hoor. Liefs van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi vrouwke!!

    heidje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita