Translater

teller

dinsdag 29 april 2014

Take time to ...


Weer eventjes zo'n snel een simpel kaartje , moet kunnen toch ;-)

Deze keer ook weer met de prachtige dcwv papier lijn ..tja  je doet veel met een aantal van die mooie 30x30 vellen ;)

Tekst uitgesneden uit een groot design vel.
Daaronder een stuk bruine cardstock gesneden en daarvan de randen ruw gemaakt met de distresser en wat opgeschuurd .

Weer een design vel  gesneden een daarvan de randen beinkt met bruine distressinkt.

Daarna een dubbele kaart uit een donker oranje cardstock gesneden en daarvan ook weer de randen geschuurd , geeft een mooie verweerde look , daar houd ik wel van ;-)

Tekst kaart op bruine kaart geplakt ....
Bruine kaart op designkaart geplakt ... 
Designkaart op oranje kaart geplakt ..

En ......................
KLAAAAAAAAAR  was ook dit kaartje weer hihihi.

Snel ,simpel ,  en leuk om te doen ;-)




De inkten zijn natuurlijk te koop bij kicostamps

Bedankt voor t kijken en ik wens jullie een hele fijne dag toe vandaag ..liefs Rosita 

7 opmerkingen:

  1. weer een leuk kaartje en deze lijkt me idd een "vluggertje tussendoor" maar niet minder leuk. Gr. Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer hoor, ook de wat simpelere kaartjes blijven leuk he!
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij (of is het een zij) is zeker leuk, vooral de kleuren spreken me erg aan. En de tekst, supermooi!!
    Knuffel,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een memorie kaart. En wat een leuke tekst stempel.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuuuuukkkkkkk kaartje Rosita,
    super meis.
    Liefs Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superschattige prachtige kaart ik vind hem top.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita