Translater

teller

maandag 1 juli 2013

Stempeltechnieken 3 in de maak ;-)

En jaaaaaaaaaaaaaahoor ik ben weer druk bezig geweest  met knoeien en kliederen ;-)
De vraag was er naar een stempeltechnieken 3 workshop en daar ben ik me de afgelopen week  eens flink op aan t uitleven gegaan hahahaha .

Knoeien  met stempels , inkten , verven , paints ,embossingpoeders , pan pastels , water , heattool , craftpapier , cardstock , dcp  papier en nog veeeeeeeeeeeeel meer ;-)

Hieronder zal ik een klein tipje van de sluier oplichten ;-)



Zoooooooooooo zag mijn werktafel eruit terwijl ik heel druk aan t bedenken was waar ik nu als eerste mee zou gaan spelen ;-)





Klein  tipje nr 1 ;-)

En tipje nr 2 ;-)



Zoooooo nu heb ik al meer dan genoeg verraden hahahahah

Morgen eerst maar eens het complete boekje naar creatief centrum heesch brengen en eens kijken wat ze ervan vinden ;-).

Heb ik jullie nu al een beetje nieuwsgierig gemaakt ???

MOOOOOOOOOOOI dat was ook precies de bedoeling haahahah.

De workshops staan al op de planning  en wel op zondag  29 september en  zaterdag 26 oktober .
Je kunt ze vinden op de website van creatief centrum heesch  als je op de link klikt kom je rechtstreeks op de workshop pagina terecht.
Foto's van het boekje komen waarschijnlijk in de loop van deze week op de site te staan meteen bij de workshop .

Bedankt voor t kijken , en misschien zie ik je op een workshopdag , lieve groetjes Rosita

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er veelbelovend uit!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo je maakt ons wel erg nieuwsgiering... en mooie tipjes van de sluier!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt nieuwsgierig wat het gaat worden ,we wachten af.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit Rosita, je maakt een mens zo wel heeeeel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo leuk, ga er toch eens over denken om een keer mee te doen hihih.

    liefs Linneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita