Translater

teller

vrijdag 14 juni 2013

Be yourself boekenlegger

Heerlijk los gegaan met de nieuwe stempels van KiCoStamps  en de masks van Pronty.
Ben op dit moment graag bezig met boekenleggers maken maar ..je kunt ze natuurlijk ook gewoon als kaart gebruiken ;-).




Deze boekenlegger heb ik als volgt gemaakt .
Als eerste heb ik een stuk wit dcp stempelpapier gesneden en daar een mask opgelegd.
Heb de blendingtool beinkt met distressinkt en ben zachtjes over het papier en de mask gegaan .
Dit heb ik een aantal keren met verschillende kleuren herhaald totdat ik tevreden was met de ondergrond .
Daarna met zwarte archival inkt de  stempelafdrukken gezet van de prachtige stempels van Marja de Visser
die ze voor KiCoStamps  ontworpen heeft  en ooooooo wat vindt ik ze gaaf !!!!
Eerste de grote bloem gezet daarna de ondergrond . De kleine takjes met bladeren bovenaan en de tekst er tussenin . Even een zwarte cardstock op maat gesneden en daar t geheel  weer opgeplakt.

Gewoon weer  even lekker gefeubeld ;-).

Zowel de stempels als de masks , de bendingtool en de inkten zijn te koop bij :KiCoStamps


Ik wens jullie een heerlijk zonnig weekend toe , lieve groetjes Rosita 


2 opmerkingen:

  1. En in het echie is hij nog veel mooier.
    Prachtig Rosita, ik geniet er wekenlijks van hihi.
    Liefs je dinnetje Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, Rosiet! Die stempels zijn ook zo apart! Fijn weekend en knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita