Translater

teller

woensdag 20 maart 2013

Dat gaat naar den Bosch toe ...zoete lieve ...



De hele dag sneeuw ...sneeuw en nog meer sneeuw het is toch te gek voor woorden !!!

Daarom even deze leuke kikker foto bij dit berichtje ,even denken dat er toch nog lente in aantocht is ;-)

Zooooooooo ik ben weer een paar daagjes onder de pannen ,ik mag weer heerlijk aan de demo op de knotsgekke kaarten dagen beurs in de brabanthallen in den bosch.
Donderdag en vrijdag kun je me vinden bij  CreaMiep  waar ik lekker  mag gaan spelen met de nieuwste stempellijn en distressinkten ...oooooooooooo wat zal ik me daar lekker uit gaan leven ;-)

Ik zou zeggen kom lekker even langs ...gezellig  even gedag zeggen .. even babbelen...en natuurlijk mijn demo kunsten bewonderen  hahaah ....;-)

Zie ik je daar ????

Lieve groetjes Rosita


8 opmerkingen:

  1. Geen sneeuw gezien vandaag, sterker nog was best veel zon nog.......
    Maar ja warm is het niet he?
    Veel plezier op de beurs!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier meeeeeeeeer daan genoeg sneeuw gezien BAH !!!!
      Ik ga me weer lekker vermaken ,dankjewel meis.

      Knuf Rosiet

      Verwijderen
  2. Tot vrijdag dan! Ik kom zeker even gedag zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie je vrijdag........................................., maar dat wist je al. Hahaha
    Knuf, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo ik ga zaterdag. Jammer dat je er dan niet bent. Liefs linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat gezellig dan zie ik je vrijdag.
    Kunnen we even wat kletsen.
    Geef je ook een workshop of zit je te demonstreren???

    Fijne dag nog en profiat met je kleindochters tweede verjaardag.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita