Translater

teller

maandag 22 oktober 2012

Less is more kaartje tattoo face lady .

Nog een kaartje in de less is more serie maar deze keer een tatoo face lady want ooooooooo wat vindt ik deze stempel prachtig !! De afdruk van het gezicht is gezet met distressinkt vintage photo op een strook bruin cardstock. Dit is weer gemat op een zwart cardstock. Daarna een grotere kaart gesneden van het bruine cardstock en daarop 4x de tekst gefelicitaart gezet met distressinkt. Dit geheel weer gemat op een kaart van zwarte cardstock. De kaart is 16x16 cm dus een behoorlijk maatje maar zo kwamen de afdrukken wel het mooiste tot hun recht.
De stempels zijn weer van kicostamps en je kunt ze vinden op: www.kicostamps.nl Ben weer druk met nog wat andere projecten en zal proberen deze zo snel mogelijk op mijn blogje te plaatsen ;-). Bedankt t kijken op mijn blog en hopelijk tot snel ,lieve groetjes Rosita

9 opmerkingen:

  1. Was al even niet op je blog geweest (druk èn vakantie..) maar je hebt weer leuke dingen gemaakt! Je Less is More kaarten zijn gaaf!!! Daar hou ik van... alleen lukt het me niet altijd, wordt altijd voller dan de bedoeling is.....
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ditta en wat heerlijk om je weer even op de beurs gezien te hebben .

      knuf rosiet

      Verwijderen
  2. Erg leuk die less is more kaarten zo zie je maar weer dat je niet veel nodig hebt om mooie dingen te maken. Groetjes Marij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was dus ook mijn idee ;-),dankjewel voor het leuke compliment Marij.

      groetjes Rosita

      Verwijderen
  3. Wat een stel mooie kaarten die less is more
    kaarten. Vooral die met de bloemen vindt ik erg mooi. Ga zo doo bezig bijtje.
    Groetjes Heniëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Moppie ,ik hoop j snel weer een keertje te zien ..liefs Rosiet

      Verwijderen
  4. Ook deze in het echt veeeeel mooier! Maar een aparte stempel en dus ook kaart blijft het! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita