Translater

teller

dinsdag 7 augustus 2012

Drip-drop bloem

De prachtige bloemenstempel die ik voor deze kaart gebruikt heb is van heroarts en ik moest deze gewoon ECHT hebben hhahahah ,jaaaaaa soms moet dat gewoon ;-). Dan maakt het niet uit hoeveel stempels ik al heb maar dan hoort die bepaalde stempel gewoon bij mij ...en dat gebeurde dus nu ook weer ...hebbe ...hebbe...hebbe ;-). Ik geloof niet dat ik de enige ben in stempelland die daar last van heeft hahahah. Soms kom je een stempeltechniek tegen die je meteen geweldig mooi vindt. Zo was t bij mij met deze techniek.Het heet de drip-drop techniek, best wel een grappige naam ;-). Ik moest daar van mezelf dan ook meteen mee aan de slag.
Voor deze tecniek gebruik je de flesjes navulinkt van Brilliance. Je neemt 2 velletjes tissue ,vouw ze 1 x in de breedte en dan nog 1 x in lengte zodat je een 4 kant krijgt en vouw daarop weer een baby billen doekje en leg dit op je craftsheet. Zoek als eerste een mooie stempel uit waar je mee aan de slag wil gaan. Dan neem je 3 flesjes brilliance navulling inkt en ga je op je babydoekje kleine druppels inkt aan brengen ,niet wrijven maar er mooi op druppelen.Dit doe je tot je de maat van je stempel hebt en deze er goed op past.Je hebt nu in principe je eigen inktkussentje gemaakt. Neem je stempel en druk deze op je eigengemaakte inktkussen en druk m af op wit stempelpapier.Je kunt wel 10 tot 15 afdrukken zetten van 1 kussentje ,dus je verbruik van inkt valt best mee...soms ben ik nog wel zuunig ;-). Daarna heb ik een kaart gesneden van zwart cardstock en daarvan de ondergrond geembosd met clear embossingpoeder. Ik heb om de witte bestempelde kaart een mooi oranje lintje gedaan en deze kaart gemat op een groen cardstock. Daarna heb ik dit weer gemat op de zwarte geemboste kaart en toen was ik helemaal happy met mijn werkje ;-). De navulflesje brilliance en de clear embossingpoeder zijn te koop bij : www.kicostamps.nl Bedankt voor t kijken en graag tot de volgende keer ,Groetjes Rosita

12 opmerkingen:

  1. Yessss. Een prachtige kaart weer!!!! Natuurlijk. Ik heb de techniek wel eens op Youtube gezien en daar deden ze het met distress inkt. Ook mooi hoor!! Je bent weer lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah dankjewel voor t compliment meis ;-) Ik vindt dit een super leuke techniek en ik moet echt eens wat meer tijd maken om dit soort dingen te maken want t is puur genieten ;-).

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  2. Mooie kaart en een techniek die wel bij jou past: eerst lekker kliederen en dan eindigen met iets prachtigs! Zie je donderdag, hugs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hhahaahdankjewel moppie ....ik zie je morgen ...gezellig!!!

      Verwijderen
  3. Je hebt weer zitten knoeien? Echt iets voor jou dus.......
    Mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahah jaaaaaaaa das wel mijn ding he ,als ik er maar vieze vingers van krijg ;-)

      Dankjewel ...

      Verwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt!! Lijkt mij een erg leuke techniek om te doen, alleen ben ik daar niet zo handig in!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nellie ,ik weet zeker dat dit jou ook gaat lukken ,ik zou zeggen : probeer t maar eens en ik ben heel erg benieuwd of ik gelijk ga krijgen ;-).

      dankjewel voor t compliment ,Groetjes Rosita

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Dankjewel Miranda , ik zie je in den bosch .

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
  6. Wat een gave techniek!! Mijn to do lijstje moest korter worden,maar wordt zo alleen maar langer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wahahahahh ..daar heb ik nou nooooit last van ;-).
      Kom lekker een keertje hier 'freubelen' dan maken we er een gezellig dagje van ;-).

      Groetjes Rosita

      Verwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita