Translater

teller

donderdag 31 mei 2012

YESSSSSS mijn werkstuk is klaar ;-)

Yesssssssss mijn werkstuk voor de hobbyhandig is klaar ..JOEPIE !!!! Nu kan ik de komende week weer lekker aan de slag om voor mezelf aan de freubel te gaan . Ik ga heerlijk een paar daagjes bij mijn vriendin Roxanne logeren daar gaan we samen spelen met de Eclips ..oooooo wat ben ik benieuwd wat daarmee de mogelijk heden zijn !!! Als ik mijn projectjes klaar heb zal ik ze meteen hier op mijn blogje showen . Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend toe ,groetjes Rosita

12 opmerkingen:

  1. Zo word ik wel heeeel nieuwsgierig! Fijn weekend en knuf, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaahh en dat is nu precies de bedoeling ;-) liefs ...

      Verwijderen
  2. Hey Rosita,

    Ik ben erg benieuwd naar je creatie!! Ik ga de HobbyHandig in de gaten houden. Spannend!!
    Wat heb je een geweldige foto op je blog gezet van die 2 katjes!!
    Fijne dag!!

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ilse ,

      Als ik het goed begrepen komt het er in augustus in te staan ..vindt t zelf ook heel erg spannend ;-).
      Hahaha moest zo lachen om deze foto dat die gewoon ECHT op mijn blog moest ;-).

      Bedankt voor je berichtje meis ,lieve groetjes Rosita

      Verwijderen
  3. Je maakt mij wel heel erg nieuwsgierig zo, maar ik wens je een heel fijn en gezellig weekend!!


    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nellie , Als het goed is komt het project in augustus in de hobbyhandig ...ben zelf ook heel erg benieuwd hahah .Groetjes Rosita

      Verwijderen
  4. Leuke foto !!! @ hoe was het bij Roxanne, nog iets leuks gemaakt ??
    @ en we worden zo natuurlijk wel super nieuwsgierig naar wat je voor project in de Hobby Handig hebt staan !!
    @ heb je nog veel verkocht zaterdag ??
    lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah dakjewel Ria ,vond de foto zo grappig ;-).Ben gisteravond pas laat pas thuis gekomen van Roxanne en we hebben super gezellig gefreubeld samen ;-).Het eerste project heb ik net al meteen gepost en de rest komt er zo snel mogelijk aan .Nu eerst even de was doen ,beetje rommel ruimen en dan weer wat kleur in de haartjes laten smeren ...neeeeeeeee niet met inkt hahahah ;-)Heb zaterdag goed verkocht en heb een super gezellige dag gehad.

      Groetjes Rosita

      Verwijderen
    2. Waar blijft de post met de projectjes ......grijns...... je lijkt het wel druk te hebben (hahaha)
      Maar goed ik kan ook bijna niet kiezen wat ik moet plaatsen, wat hebben we weer heerlijk gefreubelt!!
      Bedankt voor de fijne dagen.......trouwens slaat die katten op ons?????? Lijkt wel een actie voor ons.....whahaha

      Verwijderen
    3. Waahahha MUTS ...hele grote dat je er bent ;-) IK heb t heeeeeeeeeeel erg druk ,zoals gewoonlijk pfffff.Projectjes gaan nog geplaats worden maar hebben nog een finnisching touch nodig ;-).Ben nu alweer druk met een mooi hout project bezig ..wordt vervolgd ;-)
      Hahahah tja das inderdaad een foto die wel bij ons past ,we zijn even kittig als die 2 als we samen zijn hahahahaah.

      Verwijderen
  5. Hoi Rosita, ik ben natuurlijk ook enorm nieuwsgierig!!
    Zelf "doe" ik ook niks, op hobbygebied dan hè!want ik zit een poosje in Frankrijk, en daar zijn weer veel andere activiteiten te doen. Ik wacht op de Hobbyhandig!
    Gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alix ,hahahahah tja dat wordt nog eventjes wachten ,het komt in augustus in de hobbyhandig meis .Heerlijk op vakantie in frankrijk ,volgende keer kruip ik lekker in je koffer en lift mee hahahahah .
      Geniet van je vakantie meis en 'freubelen'kun je wer volop als je thuis bent ;-)

      Groetjes Rosita

      Verwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita