Translater

teller

zaterdag 1 oktober 2011

Hieperdepiep met tyvek

Vandaag een heerlijk dagje bezig geweest met spelen met tyvek ,inkten en stempels op een workshop bij kicostamps in ridderkerk .
Ik mocht aan de slag met tyvek ,een geweldig goedje dat krimpt en krult als je het verhit .
Wat je ook probeert je krijgt nooit 2x hetzelfde resultaat en dat maakt dit ontzettend leuk om mee te spelen.Tyvek is er in de vorm van een envelop en je kunt er gewoon stukken van knippen met een schaar of snijden met een mesje .
Zorg altijd dat t stuk je wil gaan gebruiken groter is dan wat je wil gaan verwerken op je kaart omdat t natuurlijk nog behoorlijk wat krimpt. Knip of snij een stuk tyvek en beinkt t daarna met distress of big and juicy.Je kunt er ook evt met andere kleur nog een stempelafdruk overheen zetten .Daarna pak je de heattool en verwarm je de tyvek ,hou dit wel even met een pincetje vast anders worden je vingers heeeeeeel erg warm ;-).Krimp t geheel tot op de gewenste grote en laat het afkoelen .De stempelafdruk heb ik gezet met big and juicy op een witte kaart.
Zo ook de tekst ,dit weer gemat op cardstock en t daarna weer gemat op een andere kleur .De tyvek heb ik met tacky glue vastgezet op de witte kaart . Ik vindt t geweldig mooi spul om mee te werken en ga er vast en zeker nog vaker mee aan de slag .
Zowel de stempels ,de inkt en de tyvek zijn te koop bij : www.kicostamps.nl

Bedankt voor t kijken en een heerlijk zonnig weekend toegewenst ,
lieve groetjes Rosita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita