Translater

teller

zondag 24 april 2011

Nature box




Een paar weekjes geleden was ik heerlijk bij mijn vriendinnetje Roxanne logeren en ben toen met haar aan de freubel gegaan ,zat ik me net toch te bedenken dat ik dat jullie nog niet had laten zien ...schandalig he ;-))
Nu bij deze .....hier komt t dan ....

Het zou een mixed media project gaan worden en
de nieuwe doosjes van ranger zijn daar uitermate goed geschikt voor en dit is t resutaat geworden .
De box eerst helemaal bewerkt met gesso en daarna beinkt met walnoot inkt spray in de kleuren blauw-groen en bruin . De kleine doosjes binnenin ook op dezelfde manier bewerkt en daarna er verschillende andere materialen ingeplakt zoals : papier-gekleurde watten-deco materiaal uit een bloemstukje-kaisercraft vogeltjes en swirls-een 3 d vlinder gemaakt -kleine eitjes-bloemetjes en een glazen flesje uit bloemstuk gevuld met hele kleine takjes.T middelste doosje bovenaan kan heen en weer bewegen door middel van een touwtje dat door de kleine en de grote box is gehaald.
Wat ik hiervoor van de doosjes gebruikt is maar de helft van wat er totaal bijzit dus ik kan nog eens aan de slag om iets leuks met de rest te gaan maken ....even heeeeeeeeeel goed gaan denken wat dat weer gaat worden ;-))

Ik wens jullie nog fijne paasdagen toe ,bedankt voor t kijken en tot de volgende keer .
Groetjes Rosita

2 opmerkingen:

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita