Translater

teller

maandag 1 november 2010

Butterfly

Tja en dan toch weer aan de gang met de vlinder en airmail sheet .
Ben dol op vlinders het is dan ook zeker geen straf om op deze manier te spelen .
De vlinder is gestempeld met vivid inkt op foto papier en de achtergrond is gemaakt door inkt met sponsjes aan te brengen, en dat ziet er dan meteen heel gaaf uit .
Even een mooi papiertje erbij zoeken ,cardstock ,bloemen en de tekst erbij en ........klaaaaaaaaar is t dan weer ;-))
Bedankt voor t kijken ,groetjes Rosita

De stempels ,papier en bloemen zijn te koop bij : www.biancashobbyshop.nl

4 opmerkingen:

  1. Hai lieve meid,

    Hij is weer zo lief van kleur....Zo te zien heb je je weer heerlijk vermaakt.

    Warme groetjes,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi meis,

    zo toch even kijken wie er achter al die stempels schuilt super super leuk.... Ik kom zeker weer eens lang lezen...


    Lieve groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi, prachtige bloemen ook. Ik heb zelf niets met vlinders, maar je kaart vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita