Translater

teller

woensdag 9 juni 2010

Mooi blauw is niet lelijk;-))

Tja ..dat is een gezegde : mooi blauw is niet lelijk ...geen idee waar dit vandaan komt maar deze keer past t wel bij t kaartje wat ik gefreubeld heb ;-))
Deze kaart is gemaakt met de swirls en de tekst van kicostamps .. te koop op www.kicostamps.nl De afdrukken zijn gestempeld met t blauwe inktkussen van kaleidacolor. De swirl op het boven plaatje is ook nog eens bewerkt met mooie micro fijne glitter van kico .
Een gemakkelijke maar toch leuke manier om zo weer eens een kaartje te maken .
Vaak denk ik te moeilijk en ben ik uren bezig op 1 kaart ...deze keer dus mooi een keertje niet ahahah tja ook dat moet kunnen denk ik dan maar ;-)))

Groetjes Rosita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel dat je een berichtje op mijn blog achterlaat , ik lees ze altijd met heel veel plezier , liefs Rosita